Millä ohjelmillä porukka lukee noita tuoreempia e60/61 lci malleja. Auto vaihtui niin eipä tuo inpa suostu tuota autoa nyt sitten lukemaankaan kun on ilmeisesti liian tuore noilla minun ohjelmille?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Millä ohjelmalla pääsee käsiksi e61 lci
Collapse
X
-
Ja mielellään INPA EA-90X, eli viimeinen versio...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Toinen minun kaapeleista on ilmeisesti d-can mutta inpan versio on 5.00, olisko hyvää linkkiä mistä tuon uudemman version voisin päivittää niin pääsisi omaan autoon käsiksi?-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Originally posted by aapok View PostMillä ohjelmillä porukka lukee noita tuoreempia e60/61 lci malleja. Auto vaihtui niin eipä tuo inpa suostu tuota autoa nyt sitten lukemaankaan kun on ilmeisesti liian tuore noilla minun ohjelmille?
eBayn D-CAN-piuhat tuntuu olevan vähän 50-50 että saako toimivan yksilön. Ja jos et saa, tuntuu valittaminen jälkeenpäin olevan aivan kun seinille puhuisi.Last edited by JKK; 10-01-2013, 22:36.
Comment
-
-
Kiitos linkistä JKK, laitoin setin tilaukseen.
Toimiikohan nuo mukana tulevat ohjelmat ollenkaan noiden minun vanhojen sarjaporttiliitäntäisten kaapeleiden kanssa? Ts. pääsenkö sit lukemaan vanhempia bemareita uusilla ohjelmilla ja vanhoilla piuhoilla?-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Originally posted by aapok View PostKiitos linkistä JKK, laitoin setin tilaukseen.
Toimiikohan nuo mukana tulevat ohjelmat ollenkaan noiden minun vanhojen sarjaporttiliitäntäisten kaapeleiden kanssa? Ts. pääsenkö sit lukemaan vanhempia bemareita uusilla ohjelmilla ja vanhoilla piuhoilla?
Mutta joudut vaihtamaan portin ini tiedostoon joka kerta kun vaihdat piuhaa USB -> Com porttiin, kun USB kaapeli emuloi tiettyä com-porttia.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by aapok View PostNyt on tuo setti pihassa ja koitin lukea tuota 520da lci mallia mutta eihän inpan valikossa edes ole tuota n47 konetta!?
Oletko pyytänyt siltä BM-Techin Chrisiltä scriptien päivityspaketin? Sen myötä alkoi mulla vasta toimimaan LCI-mallien lukeminen. Tosin sen scriptipäivityksen myötä kieli muuttuu väkisin saksaksi, eikä sitä ilmeisesti edes ole saatavilla valmiina englanninkielisenä pakettina. Eli viimeisin LCI-bemuissa toimiva set-uppi on aina saksankielinen. Tuota INPA:aa kun ei kukaan enää ilmeisesti aktiivisesti kehitä.
Laitoin sulle copy-pasten Chrisiltä saamastani meilistä, ja sieltä löytyy linkki ja ohjeet scriptien päivitykseen. Löytyy sinun priva-meilistäsi. Imuroit vaan sen scriptipaketin ja asennat ohjeen mukaan.
Jos ei löydy M47:aa, niin kokeile sitten kolmelitraisen M57:aa. Saatat päästä silläkin sisään jos molemmissa käytetään samaa DDE 6.xx -ohjainta. Moottorikoko ei ole siinä se oleellinen juttu, vaan ohjaimen versio.Last edited by JKK; 03-02-2013, 16:49.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostM47 != N47
Muistaakseni inpassa ei ole skriptiä tuolle, tool32:lla vois onnistaaVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Nojoo, löytyy varmasti mutta sanotaan että usealta se puuttuu siitä valmiista paketista joka mukana on seurannut.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Heps,
Tuli itsekin tilattua ko BM-Techin paketti. Tarkoituksena siis lukea/nollata vikakoodit + huoltoväli-indikaattorit.
Hieman jäi epäselväksi erinäisten foorumien luvun jälkeen se, että milloin tarvii
ulkoisen virtalähteen taikka laturin kytkeä autoon?
Tavoitteena siis se, ettei autosta tule vahingossa tiiliskiviK1300S -09, R 1200 GS LC -16 Mini Cooper R56 -07, Ex. E61 520 dA -07
Comment
-
Comment