omassakin parittuu kyllä, mutta alkaa katkomaan bluetooth yhteyttä. joskus voi jopa hälytys tulla auton kajareista, mutta viimestään vastatessa tippuu pois. vm 2006 530d on oma.
Samalla tavalla toimii siis kuin Lumia 900 kanssa. Valitettavasti.
WP vaatii jotain uudempaa bluetooth profiilia. Luin tästä juttua Nokian support palstalta. Asenne ongelmaa MS puolella sanon minä. Helpompaa olisi ohjelmoida puhelimet alunperin kunnolla tukemaan vanhempiakin standardeja, kuin vaihdella laitteita autoihin. Tämähän ei ole pelkästään BMW ongelma, vaan koskee montaa muutakin automerkkiä.
minulla toimi lumia 900 heittämällä ihanasti . Pitääpäs testata uudelleen nyt kun olen nuo uusimmat päivitykset asentanut mitä tuo on ehdotellut (jossain oli että korjaus tulisi vasta tuon isomman käyttispäivityksen yhteydessä). Joo samaa profiili hommaa luin noksulta myös...
eipäs nuo tämän hetkiset päivitykset puhelimessa auttaneet, puhelin yhdistää, mutta auto ei löydä :(. Toivottavasti korjaus tulee pian, helvetin hyvä tuo bluetooth tuossa E61:ssä mielestäni on. Pitäisi näköjään opiskella tuota WinKFP:tä että saisi pelkästään tuon bluetooth modulin päivitettyä :(
Ai niin. 900 toimi minullakin alkuun hyvin, mutta ongelmat alkoivat syyskuun lopulla tulleen käyttispäivityksen jälkeen.
900ssa koko ajan ollut viimeisimmät softat sisällä ja koko ajan on pelannut. Viimeisten päivitysten kohdalla jossain vaiheessa ratin nappien response tuli vikkelämmäksi. Kokeilen 920 vielä tänään...
E60 LCI -07 ja Lumia 920 toimii kyllä mutta idrive näyttää soittajan numeron eikä nimeä. Aiemmin käytössä ollut N9 näytti viimeisimmän ohjelmistopäivityksen jälkeen soittajan nimen idrivessä.
Voisi kokeilla auton ohjelmiston päivitystä. Jospa siitä olisi samalla jotain muutakin hyötyä. Voi olla että tulevat puhelimen softapäivityksetkin tuo apua tähän ongelmaan. Olisi nimittäin kiva nähdä soittajan nimi näytössä koska eihän nyt puhelinnumerosta voi tietää kuka sieltä soittaa...
Tuo näyttää ainakin F25 saatavilla olevat HF softat ja päivityksen voi tehdä itse usbi tikulla autoon. Lumia 900 toimii kuitenkin ihan alunperin tehtaalta -11 vuonna lähteneellä softalla, vaikka päivityksiä onkin jo saatavilla.
''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment