Pitäisi duunata entiseen rassiini, kaverini nykyiseen 535d:hen huolto lähiaikoina. Lasissa on 195tkm ja mietin vain että missähän kilometreissä on järkevää uusia apulaitehihnat + kiristäjät + rullat? Onko niillä mitään määriteltyä vaihtoväliä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 535d apulaitehihnojen vaihtoväli
Collapse
X
-
Originally posted by JKK View PostPitäisi duunata entiseen rassiini, kaverini nykyiseen 535d:hen huolto lähiaikoina. Lasissa on 195tkm ja mietin vain että missähän kilometreissä on järkevää uusia apulaitehihnat + kiristäjät + rullat? Onko niillä mitään määriteltyä vaihtoväliä?__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by Mik@ View PostHyvin mahtuu vaihtamaan kun ensin ottaa flektin pois edestä.
Comment
-
-
No ei ole vaikea homma. Nosturilla tai montulla ehken helpompi vaihtaa kun ottaa pohjamuovin pois koska flektissä on vesiletku kiinni joka helpompi laittaa alakautta, onnistuu se myös ylhäältä. Kompuranhina on myös helpompi vaihtaa alakautta.
edit: ei siinä taida tuntia mennä aikaa.E61 520Da
Comment
-
-
Originally posted by Mik@ View PostNo ei ole vaikea homma. Nosturilla tai montulla ehken helpompi vaihtaa kun ottaa pohjamuovin pois koska flektissä on vesiletku kiinni joka helpompi laittaa alakautta, onnistuu se myös ylhäältä.
Eri kun nostaa flektiä sen verran mitä letku antaa myöten (~puolet),
irroittaa kuskinpuoleisesta alakulmasta pidikkeestä letkun
(väli on ahdas mutta kyllä sinne käden saa tungettua kun
irroittaa kaasuläpälle menevän ahtoletkun ja siirtää sen syrjään)
ja sen jälkeen se jo nousee melkein kokonaan pois,
ja pääsee irroittamaan apukuskin puolelta sen letkun,
on aika monta kertaa tullut tuokin tehtyä.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostAiniin, ja mitäs rullia ja kiristimiä sinne kannattaa samalla vaihtaa? Vai kannattaako vaihtaa laisinkaan?
Jos ei ole kiire, ottaa hinnan pois ja testaa että toimiiko ilmastoinnin ohjausrulla ja apulaitehihnan rullat OK, jos kädellä ei tunnu väläystä tai rahinaa,
turha niitä on sinne uusia, saattaa kestää hyvin toisenkin mokoman...
Värinänvaimennin voi olla noilla kilometreillä jo huonommassa hapessa,
kannattaisi peilin kanssa katsella että ei ole murtumia...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostHyvin sen letkun saa irti yläkauttakin, kun tietää sen siellä olevan.E61 520Da
Comment
-
-
Originally posted by Mik@ View PostJuu saa kyllä, ei mullakaan ole nosturia tai monttua. Mutta minun siroa kättä en oikeen saa tuonne väliin survottua Harjanvarrella oon painellut letkun koloihin kiinni.
ei sinne pohjalle muuten yllä...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostVitsi onkin siinä että nostaa sitä flektiä sen verta mitä se nousee,
ei sinne pohjalle muuten yllä...E61 520Da
Comment
-
-
Originally posted by Mik@ View PostJosta tulikin mieleen että seuraavaa autoa ostaessa pitää ottaa sinuun yhteyttä, tarviin verovapaan auton että saa edut käyttöön.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment