Originally posted by pudis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
outo kolina etupäässä??
Collapse
X
-
Täällä kolinat paikallistettu iskareihin ja samalla vaihtuu luonnollisesti yläpään laakerit ja pohjaanlyöntikumit.
Lisäks vaihtoon menee reaktiotankojen ja alatukivarren puslat.
Siihen päälle pyöränkulmien säätö niin eiköhän se ois sitä myöten selvä. Palaan asiaan kun saan hommat tehtyä että loppuiko kolinat ja takapään snadi vaeltelu.F11 M550d -13
ex:
E60 535d -08 405/800
E39 M5 -99
E60 530dA -03 302/660
E39 523iA -98
Lada 1600 -91
Ford Escort Sport -72
Comment
-
-
täälläkin rupes apukuskinpuolelta edestä klonksumaan, aina kun tulee hidastustöyssyyn ja siitä alas niin klonksmenin sitte kattelemaan ja pökkimään rengasta eikä siinä mitään, mutta kun paineli autoa alaspäin siitä lokasuojanpäältä niin huomasin että olipa löysä!
iskari(t) antautuneet ja apparinpuoli kolisee.. oikeen miellyttävää ku melkein oli edullisiakin ne iskarit.
Pesut&kiillotukset + valtuutettu nanolex asennuspiste! jkautokiilto.fi puh:0442019970
E39 523i köyrinki
_____________________________________________
Ex: e30x2 e36x3 e34x4 e32x2 e39x6 e60x2 e28x1 e46x2 e38x1 e53x1 e91x1
Comment
-
-
Originally posted by bimmerjones View Posttäälläkin rupes apukuskinpuolelta edestä klonksumaan, aina kun tulee hidastustöyssyyn ja siitä alas niin klonksmenin sitte kattelemaan ja pökkimään rengasta eikä siinä mitään, mutta kun paineli autoa alaspäin siitä lokasuojanpäältä niin huomasin että olipa löysä!
iskari(t) antautuneet ja apparinpuoli kolisee.. oikeen miellyttävää ku melkein oli edullisiakin ne iskarit.
Tänään kävin katsastamassa autoa ja otin varuuksi pohjalevynkin irti että syy kolahduksiin löytyisi.
No syy selviskin ja oli kans iskarit, tai ainakin nekin on loppu.
Mistä porukka on tilannu uusia iskareita vakioalustalle tai minkä merkkisiä suositellaan. Marmorilla orkkikset 320€/kpl ja merkkiä en hoksannu kysyä. Netistä Suomesta sais Monroe, Sachs tai M-technik iskareita noin 200€/kpl.
Comment
-
-
Bilsteinin iskareita saa sopuhintaan ja on varmasti korkeaa laatua. Ihan OEM laatua vastaava perusmalli on B2 ja sitäkin laadukkaampi on sitten Bilstein B4. Jos tykkää sporttisemmasta ja jäykemmästä alustasta niin valitse B6. Lyhennetty on sitten B8 joka siis käytettäväksi madallusjousien kanssa.
Comment
-
-
onkohan nuo lowtech merkkiset alustasatsit mistään kotoisin :thinkPesut&kiillotukset + valtuutettu nanolex asennuspiste! jkautokiilto.fi puh:0442019970
E39 523i köyrinki
_____________________________________________
Ex: e30x2 e36x3 e34x4 e32x2 e39x6 e60x2 e28x1 e46x2 e38x1 e53x1 e91x1
Comment
-
-
Originally posted by bimmerjones View Postonkohan nuo lowtech merkkiset alustasatsit mistään kotoisin :think
Tommoinen korkeussäädettävä satsi vois olla hyvä e60:seenkin.
Comment
-
-
Originally posted by pudis View PostEi poistunut kolina vaikka runkopuslat vaihdettu. Seuraavaksi vaihtoon menee ehkä iskarin yläpää. Mitään väljyyttä ei kuulema ollut missään puslassa.
Comment
-
-
Originally posted by pudis View PostJoopa joo, iskarin ylätukilaakeri vaihdettu, lonkotus vaan jatkuu. Saa lonkottaa jatkossakin, sillä iskareita en ala vaihtamaan ainakaan toistaiseksi. Iskaritesti näyttää hyviä arvoja, eikä etupää tunnu löysältä. Rahaa palanut jo reilut 300 euroa, ja iskarit töineen varmaan kustantas noin 600 euroa.
Kolinoita kun alkaa eliminoimaan niin olisi hyvä viedä auto osaavalle pajalle. Tuntuu ettei katsuritkaan löydä väljää tuolta alustasta jollei ole sitten jo aivan loppu osat.E39 M5 -01
Comment
-
-
Originally posted by pudis View PostJoopa joo, iskarin ylätukilaakeri vaihdettu, lonkotus vaan jatkuu. Saa lonkottaa jatkossakin, sillä iskareita en ala vaihtamaan ainakaan toistaiseksi. Iskaritesti näyttää hyviä arvoja, eikä etupää tunnu löysältä. Rahaa palanut jo reilut 300 euroa, ja iskarit töineen varmaan kustantas noin 600 euroa.Last edited by jarnori; 27-01-2013, 15:05.
Comment
-
Comment