Announcement

Collapse
No announcement yet.

530D e61 EGR:n ympäristö öljyssä / noessa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikkisss
    Newbiemmer
    • Feb 2013
    • 22
    • Somero

    #31
    Offtopiciks tää on jo muutenkin vähän mennyt, mutta koska täällä nyt tuntuu olevan asiantuntevaa porukkaa nin heitetään vielä yks kysymys:
    Tuliko tehtyä iso virhe ku en vaihdattanut hehkujen ohjainyksikköä samalla kun oli imusarja auki ja hehkut vaihdettiin? Saako sen jälkeepäin vielä vaihdettua ilman imusarjan irroitusta jos tulee vikaa?

    btw.. Tuli äsken myllytettyä ajovalot ja teki kyllä asiaa vaikka vasta reilu 100 tkm mittarissa, mutta tukholman ruuhkat on ilmeiseti vähän pöllyttäneet nastoja ja kiviä Nyt odotellaan vielä opticoattia postiin niin saadaan kestävä pinta päälle

    Comment

    • e46touring
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1327
      • Tornio

      #32
      [QUOTE=Mikkisss;2959374]
      Tuliko tehtyä iso virhe ku en vaihdattanut hehkujen ohjainyksikköä samalla kun oli imusarja auki ja hehkut vaihdettiin? Saako sen jälkeepäin vielä vaihdettua ilman imusarjan irroitusta jos tulee vikaa? QUOTE]

      Onnistuu kohtuu "helposti" vaihtaa ohjainyksikkö. Hiukan kärsivällisyyttä ja kirurkin kädet sekä
      10mm magneetti hylsy. Ensin irroitat ohjainboxilta + päävirta kaapelin sekä moninapaisen pistokkeen joka on se hankalin irroitettava, mutta onnistuu kunhan puristat ne lukituskynnet siitä ensin ja vasta sitten vipuat isolla talttameisselillä rungon ja pistokkeen välistä pois päin ohjainboxissa olevaa pistoketta.
      Kun sähköliittimet ovat irti niin kiinnitysmutterit 2 kpl 10mm kannalla olevaa auki magneetti hylsyllä.
      __________________________________________________ ____________
      Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎