memebuy23buy

E60 I-drive buuttailee itekseen APUA!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wta
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2008
    • 641
    • ------

------
    Last edited by wta; 12-10-2013, 10:28.

Comment

• ptikkala
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 1578

tulipas tuossa mieleeni nyt kun tämä CCC heittäytyi hillittömäksi, että kun tuon irrotin autosta niin nuo liiallisen virran kulutuksen herjat loppui kokonaan autosta. Talvellahan nuo alkoi, eikä akun vaihdot sun muut siihen vaikuttanut... Olisikos tuossa sitten ollut alkavaa häikkää jo silloin. Auto meni kyllä unille ihan oikein silloinkin. Nuo herjat tulee takaisin kun tuon CCC:n nakkaan paikoilleen. Jos jollakin tarvetta niin minulla olisi ylim. dvd asema ja cd asema tuohon CCC:hen...

Comment

• jusv
        Bimmer Rookie
        • Aug 2010
        • 145
        • Turenki

Osaako joku sanoa, miten saan levyt ulos paskaksi menneestä ccc:stä?

En ole sitä kairannut irti konsolista vielä mutta ajattelin alustaa omaa fiilistä etukäteen jos nuo levyt jää pesään

Jussi

Comment

• ptikkala
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2007
          • 1578

se nappi resetti ei ainakaan minulla toiminut eli volume ja molemmat ejectit pohjaan.

Comment

• jaki
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 2979
            • Uusimaa

Originally posted by Tommix View Post
            Tuo tuuletin on tosiaan helppo tarkastaa toimiiko.
            Antaako tuo tuuletin vikakoodia?
            Entä ylikuumentuminen?
            Itsellä tänään CCC pätkäisi äänen hetkeksi. Olin luukuttanut stereoita aika kovalla, melkein tunnin. Kotimatkalla luukutusta ei tullut kuin ehkä 30 min. Sen jälkeen ääni pätkäisi pari kertaa, vaikka ääni oli ollut jo jonkun aikaa aika hiljaisella. Hetken päästä mykistyi ääni kokonaan ja pylpyrä pyöri valtoimenaan. Navi nätti toimivan. Resetillä navi tuli näyttöön, mutta ääni ei. Virrat pois ja takaisin. Ääni palasi minuutiksi. Non tunnin jäähtymisen jälkeen toimii ok, Katsoin vikakoodit sekä Inpalla ja DIS:llä. Kummallakaan ei tullut mitään vikakoodeja, paitsi joku synkronointiin liittyvä jostakin CCC:n modulista. Saattoivat tulla siitä, kun palasi toimintaa hetken katkoksen jälkeen.
            BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

Comment

• jusv
              Bimmer Rookie
              • Aug 2010
              • 145
              • Turenki

Pyörii tuuletin ja DVD ja CDkin...levyt ei tule ulos :(

INPAlla ei pääse MOST GW (CCC) kiinni...antaa jotain kryptisiä merkkejä.

Paska mikä paska. Mulla olis yksi ccc unitti jos jollain on osaamista ja halua tutkia sitä joskus.

Uutta en ole vielä hankkinut...buksin, olen tässä yhteyksissä kun saan kerättyä hilloa

Jussi

Originally posted by jaki View Post
              Antaako tuo tuuletin vikakoodia?
              Entä ylikuumentuminen?
              Itsellä tänään CCC pätkäisi äänen hetkeksi. Olin luukuttanut stereoita aika kovalla, melkein tunnin. Kotimatkalla luukutusta ei tullut kuin ehkä 30 min. Sen jälkeen ääni pätkäisi pari kertaa, vaikka ääni oli ollut jo jonkun aikaa aika hiljaisella. Hetken päästä mykistyi ääni kokonaan ja pylpyrä pyöri valtoimenaan. Navi nätti toimivan. Resetillä navi tuli näyttöön, mutta ääni ei. Virrat pois ja takaisin. Ääni palasi minuutiksi. Non tunnin jäähtymisen jälkeen toimii ok, Katsoin vikakoodit sekä Inpalla ja DIS:llä. Kummallakaan ei tullut mitään vikakoodeja, paitsi joku synkronointiin liittyvä jostakin CCC:n modulista. Saattoivat tulla siitä, kun palasi toimintaa hetken katkoksen jälkeen.

Comment

• BMW E60
                Bimmer Rookie
                • Mar 2013
                • 49
                • kangasniemi

ccc

Multa meni ccc rikki eikä saanut millään heräämään enää koskaan sitä. Ostin autopurkaamolta kaytety LCI:n laitoin kiinni ja heti lähti päälle. Buksi koodaa vielä laitteen että kaikki varusteet tulee voimaan jota autossa oli. Suur kiitoksen hänelle.

Comment

Working...
                X