Mikä meni pieleen, vaihdoin e61:seen reaktiotangot ja auto kävi "pikaisessa" kulmien säädössä, tulos eivät säätäneet cambereita, vain aurauksen, etu vasen camber siis jäi 1`53`ja oikea 0`00` = auto mielenkiintoinen ajettava + ratti vinossa, no koska kerkeävät vasta maanantaina perehtymään uudelleen kulmiin säädin yläpään kiinityksestä tolppaa niin sisään kuin mahdollista meni n. 5mm, mutta eikö tuon yläpään yhden mutterin vieressä olevan pallukkan pitäisi estää säätö, toista puolta en nimittäin saanut liikkumaan vai liekö yritin liian heppoisesti?. Ajettavuus parani selvästi kyllä yläpään siirrolla, mutta mitähän tuolla alapäässä on tapahtunut kun noin suuri +camber tullut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Reaktiotankoje vaihto tulos camber 1`53`
Collapse
X
-
Äkkiä mitattuna epätasaisella pihalla on vanteen yläreunaan vasemmalla eli ongelmapuolella melkein sentin suurempi väli auto on kyllä kalleellaan hieman, täytyy mittailla huomenna paremmin, mutta jos meinaat onko iskari pohjassa alapäästään, niin otin sen pannan vielä uudelleen auki ja laitoin renkaan kiinni ja auto alas + rytkytystä jousitukseen, ei korjaantunut, eikä silmämääräisesti iskarin alapää kyllä näyttänyt olevan liian ylhäällä.
Comment
-
Comment