Olen jo pitkään etsinyt itselleni sopivaa farmaria ja olen harkinnut vakavissani Bemaria, mutta haluaisin kuulla muutaman mielipiteen ja vastauksen mielellään sellaiselta joka tietää autoista enemmän kuin minä ! 
Saksasta auton tulen hakemaan (tuttu hoitaa homman liikkeensä kautta) ja hinta tulisi olla kaikkineen laskuineen max. 12 000 €. Mielummin kuitenkin vähemmän
Tilaa pitäisi olla takakontissa sen verran, että pari koiraa (25kg ja 40kg) mahtuu ja siihen vielä hieman tavaroitakin.
Kilometrejä tulee n. 20 -30 tkm vuodessa. (70% kaupunki- ja kehäajoa)
Kaasujalka ei ole raskaimmasta päästä, mutta mukavaahan se olisi että auto liikahtaisi eteenpäin suhteellisen rivakasti. 10s 0-100km/h on ehdoton yläraja.
1. 520, 525, 530 vai joku muu? (kulutus, teho, vakuutukset ja verot yms. )
2. Bensa vs. diesel?
3. Automaatti vs. manuaali?
4. vai sittenkin a4, a6 tai passat?
Lisäkysymyksiä vaan tulemaan, jos joku oikeasti haluaa auttaa !
Jos joku haluaa tarjota Helsingissä tai Vantaalla autoaan koeajettavaksi, olisin hyvin iloinen
Laakkosella kun ei edes päivää sanottu kun kävin kyselemässä koeajoa.. -.-

Saksasta auton tulen hakemaan (tuttu hoitaa homman liikkeensä kautta) ja hinta tulisi olla kaikkineen laskuineen max. 12 000 €. Mielummin kuitenkin vähemmän

Tilaa pitäisi olla takakontissa sen verran, että pari koiraa (25kg ja 40kg) mahtuu ja siihen vielä hieman tavaroitakin.
Kilometrejä tulee n. 20 -30 tkm vuodessa. (70% kaupunki- ja kehäajoa)
Kaasujalka ei ole raskaimmasta päästä, mutta mukavaahan se olisi että auto liikahtaisi eteenpäin suhteellisen rivakasti. 10s 0-100km/h on ehdoton yläraja.
1. 520, 525, 530 vai joku muu? (kulutus, teho, vakuutukset ja verot yms. )
2. Bensa vs. diesel?
3. Automaatti vs. manuaali?
4. vai sittenkin a4, a6 tai passat?
Lisäkysymyksiä vaan tulemaan, jos joku oikeasti haluaa auttaa !

Comment