Nyt alkaa E38:lle tulla tunnit täyteen, ja uudempaa Bemua pitäsi alle saada ja mielellään diisselinä automaatilla. Pari kympillä saisi tuollaisia luokkaa 150tkm ajettuja LCI E60:siä, ja jos pystyisi pistämään vähän alle 30k€, saisi jo näköjään tuollaisia ~200tkm ajettuja F10:jä.
Kilsoja tulee tuollaiset 30-40tkm per vuosi, ja tavoitteena olisi päristellä jotain 3-4 vuotta. Eli joka tapauksessa kaaran mittarissa olisi yli 300tkm seuraavan vaihdon yhteydessä.
Mitäs olette mieltä; kannattaisiko sijoittaa uudempaan malliin? Onhan uudempi toki aina siistimpi ja modernimpi, ja ainakin periaatteessa ominaisuuksiltaan parempi, mutta onkos tuossa jotain huonoja puolia? Vanhemman mallin voisi ainakin ottaa paljon paremmin varusteltuna ja vaikka vähän isommalla koneella, ja silti jäisi selkeästi halvemmaksi. Mitenhän kestävyyden laita; monestihan nuo ekat mallit uudessa sarjassa on enemmän vikaisia kuin vanhemmat mallit, mutta mites F10 jos sillä toisiaan aikoo ajella jotain 300tkm?
Kommentit puolesta ja vastaan erittäin tervetulleita!
Kilsoja tulee tuollaiset 30-40tkm per vuosi, ja tavoitteena olisi päristellä jotain 3-4 vuotta. Eli joka tapauksessa kaaran mittarissa olisi yli 300tkm seuraavan vaihdon yhteydessä.
Mitäs olette mieltä; kannattaisiko sijoittaa uudempaan malliin? Onhan uudempi toki aina siistimpi ja modernimpi, ja ainakin periaatteessa ominaisuuksiltaan parempi, mutta onkos tuossa jotain huonoja puolia? Vanhemman mallin voisi ainakin ottaa paljon paremmin varusteltuna ja vaikka vähän isommalla koneella, ja silti jäisi selkeästi halvemmaksi. Mitenhän kestävyyden laita; monestihan nuo ekat mallit uudessa sarjassa on enemmän vikaisia kuin vanhemmat mallit, mutta mites F10 jos sillä toisiaan aikoo ajella jotain 300tkm?
Kommentit puolesta ja vastaan erittäin tervetulleita!
Comment