Announcement

Collapse
No announcement yet.

525d sinistä savua?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • exautisti
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 1267
    • oulu

    #16
    Originally posted by Hemi View Post
    Voisi mennä ihan CRC:n injection cleaner pullollisella tankkiin?
    Jos kuitenkin puskee oikein huolella ja käyntiääni on selvästi muuttunut, kannattaa ne tsekata heti, ennen kuin halkaisee sieltä männän(jos ei metelöi, itse kokeilisin ihan tuota puhdistusainetta ensin).
    No mutta hemi perskules onkos tämä BMW suomen virallisessa huolto-ohjelmassa? Taikauskoisten pelleilyä tuomosten aineiden käyttö. Nyt faktaa pöytään.

    Anteeksi
    -99 punane passatti

    https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964

    Tuikun softat
    Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
    BMW Maahantuonti ammattitaidolla
    Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
    Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..

    www.mcars.fi

    Kysy 041-5056506

    https://www.facebook.com/MCarsOulu/

    INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star

    Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti

    Comment

    • jaki
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2978
      • Uusimaa

      #17
      Originally posted by exautisti View Post
      No mutta hemi perskules onkos tämä BMW suomen virallisessa huolto-ohjelmassa? Taikauskoisten pelleilyä tuomosten aineiden käyttö. Nyt faktaa pöytään.
      Ei ole ensimmäinen kerta, kun seonneeksi haukutaan, kun kehuu noita aineita. Edellisessä oli todella huono tyhjäkäynti haaleana (= puolilämmin kone). Pari kertaa jopa sammui. Eikä tyhjäkäynti ollut muutenkaan ok. Ensin STP:tä tankkiin = auttoi niin kauan, kun ainetta oli tankissa. Sitten fortea tankkiin, sama juttu, kun seuraava aineeton tankillinen laitettiin palasi hytkytys. Sitten taas STP:tä ja tuon jälkeen, uskokaa tai älkää (ihan sama), kone kävi aivan nätisti niin kylmänä kun lämpimänäkin. Useampi tankillinen tuli ajettua ennen kuin myin auton pois ja käynti oli koko ajan virheetön.
      Inpa vahvisti kuulohavainnot = rusikutusarvot palasivat tasaisiksi kaikkiin pyttyihin.
      BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

      Comment

      • ptikkala
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 1571

        #18
        saman teki itselle tuo RL-2 tökötti, kun vaihdoin nuo LCI:n pietzot. Aluksi arvot heitteli ja pari tankillista tuolla höystettynä nyt kaikki korjausarvot on liki nollan (aiemmin huitelivat yhden hujakoilla). Olleet jo pitkään.

        Comment

        • saatanan525
          Newbiemmer
          • Sep 2013
          • 9
          • -

          #19
          Elikkä nyt on suuttimet käytetty penkissä ja ihan rajoissaan näytti olevan vaikka vähän ohivuotoa olikin parissa. Löin suuttimet kiinni ja aattelin kokeilla ilman imusarjaa käymään kun heräsi epäilykset että jos 1. pytyn imuventtiili olisi ottanut jostain syystä itseensä, sillä kanava oli hieman märkä kun otin sarjan irti... perskeles ei kumminkaan millään käymään vaikka kuinka yksin yritin ilmailla, mutta pitääkö olla kaksi kaveria että saa kiristettyä putket vielä starttauksen aikana? naftaa kyllä tulee yllin kyllin joka putkesta... kellään kokemusta ilmauksesta? pari kertaa vähän lupas mutta muuten ei mitään...??

          Ahdinkin kokeiltu ja on ihan kunnossa, eli savutus ei varmaan johdu siitä

          Comment

          • peto2
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 8262
            • Järvikylä (Nakkila)

            #20
            Originally posted by saatanan525 View Post
            Elikkä nyt on suuttimet käytetty penkissä ja ihan rajoissaan näytti olevan vaikka vähän ohivuotoa olikin parissa. Löin suuttimet kiinni ja aattelin kokeilla ilman imusarjaa käymään kun heräsi epäilykset että jos 1. pytyn imuventtiili olisi ottanut jostain syystä itseensä, sillä kanava oli hieman märkä kun otin sarjan irti... perskeles ei kumminkaan millään käymään vaikka kuinka yksin yritin ilmailla, mutta pitääkö olla kaksi kaveria että saa kiristettyä putket vielä starttauksen aikana? naftaa kyllä tulee yllin kyllin joka putkesta... kellään kokemusta ilmauksesta? pari kertaa vähän lupas mutta muuten ei mitään...??

            Ahdinkin kokeiltu ja on ihan kunnossa, eli savutus ei varmaan johdu siitä
            ilmaus tapahtuu siten että putket nippuun. virrat päälle minuutiksi ja pois, tämä toistetaan vaikkapa 5 kertaa sitten vaan startataan.
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • saatanan525
              Newbiemmer
              • Sep 2013
              • 9
              • -

              #21
              Originally posted by peto2 View Post
              ilmaus tapahtuu siten että putket nippuun. virrat päälle minuutiksi ja pois, tämä toistetaan vaikkapa 5 kertaa sitten vaan startataan.
              täytyy vielä kokeilla, kummastuttaa vaan kun naftaa luulis olevan kyllä suuttimilla astin kun siihen malliin sieltä suihki ja aika kauan ilmailin ja virtoja pitelin päällä mutta ei herää... eikö sitten avaa suuttimia mutta miksi nyt tekis niin kun ennen toimi?

              Comment

              • Palosella
                Bimmer Rookie
                • Aug 2012
                • 84
                • Hyvinkää

                #22
                Noniin, tänään ilmattiin ja startattiin muttei edes lupaa. Buusterin kanssa starttailtu kun akku ei riittänyt. Voiko joku sähkökikkare mennä sekaisin tästä? Hehkut kaikki märkinä ja savua tulee putkesta kun starttaa muttei vieläkään mitään. Puristukset mitattiin ja n 16 bar oli jokaisessa mukissa, paitsi 5 ja 6 pytyissä 12 bar hehkun reijästä mitattuna. Kuuluisko tän koneen lähteä käymään ilman imusarjaa niinkun joku dieselihuollosta sanoi? Kyllä luulis kuitenkin käyvän jo kun savuakin näkyy jo..
                e91 325dA -08
                ex. e46 320dA touring -02

                Comment

                • Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

                  #23
                  Originally posted by exautisti View Post
                  No mutta hemi perskules onkos tämä BMW suomen virallisessa huolto-ohjelmassa? Taikauskoisten pelleilyä tuomosten aineiden käyttö. Nyt faktaa pöytään.

                  Anteeksi
                  En ymmärrä logiikkaa enkä yhteyttä. Anteeksi.

                  Comment

                  • saatanan525
                    Newbiemmer
                    • Sep 2013
                    • 9
                    • -

                    #24
                    Järjestelmää ilmailtu kaikin mahdollisin keinoin ja yritetty hinata yms käymään mutta ei millään. Hehkut oli märät kyllä ku käytettiin ylhäällä... ite en keksi enää muutaku että ois moottorinohjausboxissa mahdollisesti jotain tai suuttimet pitäisi koodata taikka jotain... huomenna vien piuhaanpäähän valtuutetulle ja katsotaan mitä sanoo...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎