Omani on uitettu saksasta ja kyllä tuonkin "holkittivat" kun kävin asiasta kysymässä eli tiskille vaan kyselemään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
545i airbag ongelma?
Collapse
X
-
Aktiot eli takaisinkutsut koskevat kaikkia pirssejä, katsomatta maahantuojaa. Takaisinkutsusta tosin lähtee kirje vain suomessa ensirekisteröidyille autoille, näin muistelen jostain lukeneeni. Jos on uitettu, pitää aktiivisesti itse tiedustella marmorilta/valtuutetusta huoltoliikkeestä aktion perään.
Lievä ot: nythän on E46:lle menossa aktio hanttarin puolen Takatan valmistamasta turvatyynystä eikä siinä kyselty onko pirssi uitettu vai ei, ainoastaan valmistuspäivämäärä eli kuuluuko yleensä aktion piiriin.
Comment
-
-
Tuo mun auto on tosiaan uitettu. Ja soitin tossa Mikkelin bemarille ja kysyin onko tohon mun autoon tehty takasin kutsuna sitä kaapelin holkin vaihtoa, ja sanoi että ei ole. Sit sano et tää näyttää et kaks takasinkutsu kamppanjaa tekemättä ja tuo auto tänne. Eli ei ole väliä onko suomi auto vai uitettu.EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Käytiinpä tänään laittamas boksi kii ja nollaamassa valo ja kyllä se sammui. Ennen siis ei lähtenyt edes nollaamalla pois. Eli sai näköjään korjattua vaihtamalla nuo rikkonaiset konkat.EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
Comment