Itse tein silleen, että
Hieman tarkennusta, itse tein siten ,että otin riittävästi ylimääräistä putkea, tietenkin aloittan vasemmalta taakse ja tein ison lenkin ja pujotin sen vasemman sivusta 90-astetta takaakselin oikealle puolelle. Tämä vaihe siten vaan ,että putki jäi sinne valeeseen suurinpiirtein paikaleen ja aloin ajattaa omiin kiinnikkeisiin vieden lopuksi oikealle perille. Tässä mainittakoon pujotin kutiste sukkaa kuparinikkeli putken päälle ns. kriittisiin kohtiin jotta mekaaninen kulutus ei söisi hyvää kuparinikkeli putkea ja kun pääte ns. juntturit oli väännetty paikoilleen niin lopuksi lämmitin ne kutistesukat paikoilleen. Lisäksi "Takajarrukumi Vinkki" käyttäkää E39 taka-kumiletkuja siinä on jo tehty tuote parannus satulan viennille eli on pitempi metallinen putkimallinen osa, jolloin jarrukumiletkun kulma on jouheampi ja näin kestää paremmin.
Hieman tarkennusta, itse tein siten ,että otin riittävästi ylimääräistä putkea, tietenkin aloittan vasemmalta taakse ja tein ison lenkin ja pujotin sen vasemman sivusta 90-astetta takaakselin oikealle puolelle. Tämä vaihe siten vaan ,että putki jäi sinne valeeseen suurinpiirtein paikaleen ja aloin ajattaa omiin kiinnikkeisiin vieden lopuksi oikealle perille. Tässä mainittakoon pujotin kutiste sukkaa kuparinikkeli putken päälle ns. kriittisiin kohtiin jotta mekaaninen kulutus ei söisi hyvää kuparinikkeli putkea ja kun pääte ns. juntturit oli väännetty paikoilleen niin lopuksi lämmitin ne kutistesukat paikoilleen. Lisäksi "Takajarrukumi Vinkki" käyttäkää E39 taka-kumiletkuja siinä on jo tehty tuote parannus satulan viennille eli on pitempi metallinen putkimallinen osa, jolloin jarrukumiletkun kulma on jouheampi ja näin kestää paremmin.
Originally posted by JaskaJokune
View Post
Comment