ei laahaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auto tärisee ajossa :(
Collapse
X
-
Originally posted by Jölli View Postoma 530d kans täristää ajossa n.85-110 kmh nopeuksissa.sama tärinä kesä ja talvirenkailla.auto katsastettu ja ite testailtu ettei keulassa pitäs väljää olla ku hieman etuiskarin yläpään laakereissa.varmuuden vuoksi vaihdettu reaktiotangon puslat.taakse vaihdettu vasta tukivarsia eli jämäkkä on.myös pyöränkulmat säädetty.
tärinä ei juurikaan tunnu ratissa kun hyvin lievästi jarruttaessa.vänkärin penkissä tärinä näkyy ja tuntuu parhaiten.Käyttöauto 325i E93 -08 ja harrasteena ///M5 E60 -06
EX:
X3 F25 -11, 118i E87 -06, X5sd E70 -08, X5 E53 -04, 525d E61 -05, 528ia E39 -99, 530dAT E61 -04, ///M5 E34 -94, 330i E90 -05, 318ci E46 -02, 525tdsT E34 -94, 520iT E34 -95, 530dAT M-sport -01, 525tdsT E34 -95, 318iT E30 -90, ///M3 coupe E36 -93, 325ciA M-tech E36 -94, ///M5 E34 -91, 525iAT E34 -92, 316i compact -94, 318iT E36 -96, 325ci E36 -92, 325iX E30 -88, 325iXT E30 -90, 320/316iT E30 -89, 325i E36 -93, 316i E36 -91, +muut merkit
Comment
-
-
No niin auto katsastettu ja kilvissä. Oli tuttu katsastaja ja kerroin tutinasta niin tutkittiin oikein huolella mistä voisi johtua(etu ja takapää ja kaikki nivelet ym.), niin ainoa vika mikä löytyi oli oikea etummainen alatukivarren hela jossa väljyyttä, eli nyt sit osa tilaukseen ja vaihtoon, katsotaan auttaako kunhan saan vaihdettua. Ps. eli etupyörä pääsee liikkumaan auton pituus suunnassa.
Comment
-
-
Originally posted by kailah View PostOletteko vaihtaneet vain nuo ns. helat noihin tukivarsiin?
Hinta pelkät helat KL-varaosissa n. 35 tai 78 euroa pari.
Mites noiden vaihto onnistuu, onko kokemuksia?
Kiitos jo etukäteen hyvistä vastauksista
Comment
-
-
Täälläkin tärinää havaittavissa ja ratin ravistelua jarruttaessa kovasta vauhdista. Ja kaiken kruunaa että ratti palautuu jotenkin nykien keskelle. Eli kun käännyt ja sitten kun ratti alkaa suoristumaan niin vähän ennen ratin keskikohtaa ohjaus on kuin portaallinen. Pirun hankala selittää yksi vai useampi syy moiseen, ehdotuksia??
Ja autohan on pre-lci e61 perus servotronic ohjauksella.
Comment
-
-
Originally posted by bavaristi View PostTäälläkin tärinää havaittavissa ja ratin ravistelua jarruttaessa kovasta vauhdista. Ja kaiken kruunaa että ratti palautuu jotenkin nykien keskelle. Eli kun käännyt ja sitten kun ratti alkaa suoristumaan niin vähän ennen ratin keskikohtaa ohjaus on kuin portaallinen. Pirun hankala selittää yksi vai useampi syy moiseen, ehdotuksia??
Ja autohan on pre-lci e61 perus servotronic ohjauksella."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by bavaristi View PostTäälläkin tärinää havaittavissa ja ratin ravistelua jarruttaessa kovasta vauhdista. Ja kaiken kruunaa että ratti palautuu jotenkin nykien keskelle. Eli kun käännyt ja sitten kun ratti alkaa suoristumaan niin vähän ennen ratin keskikohtaa ohjaus on kuin portaallinen. Pirun hankala selittää yksi vai useampi syy moiseen, ehdotuksia??
Ja autohan on pre-lci e61 perus servotronic ohjauksella.EX V70, W211, E61, A6, ny X3 Msport
Comment
-
-
Originally posted by XV70D View PostSamaa vikaa oli täälläkin. Itse epäilin levyjä kieroksi, mutta kaikki nuo viat korjaantui renkaat vaihtamalla, niin kummalliselta se kuulostaaki. Kolmesta talvirenkaasta oli runko pettänyt, kiitosta vaan auton edelliselle omistajalle, joka oli laittanut ne auton mukaan...
Comment
-
Comment