Mun auto on vm. 2010 oleva 523i F11 ja ajettuna n.70tkm. Vein auton pajalle reilu viikko sitte kun moottori varoitusvalo (keltainen) syttyi ja tyhjäkäynnillä kävi kuin traktori sekä savutti aika kivasti. Ongelma saatiin paikallistettua ja syyksi muodostui viallinen suutin. Kaikki suuttimet kuitenkin vaihdettiin. Lisäksi edellisen seurauksena vaihdettiin puolat, tulpat, viallinen lambda sekä sulanut katalysaattori. Nyt auto käy ja kukkuu niinku pitää. Olen itse auton toinen omistaja ja ostin sen n. vuosi sitten mutta onneksi autoon tuli Bemarin Premium Selection 2v. takuu joka siis kattoi koko lystin
Konehan on käsittääkseni tuo sama mitä E6x autoissa eli 3L suora kutonen mallia N53. Kysymys kuuluukin että onko vika nyt korjattu kun suuttimet on vaihdettu uusiin vai onko tulevaisuudessa odotettavissa samoja ongelmia:think Ilmeisesti E6x omistajat voisi tietää paremmin...
![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
Comment