En ole minäkään havainnut että jarruttaisi liikaa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 - Jarrupalojen CBS-reset ei onnistu...
Collapse
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by böntti View PostÄlä turhaan epäile . Cruisen moottorijarruttaessa sytyttää jarruvalot, kuskin moottorijarruttaessa ei tietenkään.
Luulen että takapalat kuluvat ajonvakautuksen ja "sähköisen tasauspyörästön lukon" seurauksena. Joka tapauksessa kuluvat huomattavasti etupaloja nopeammin.
Täällä kuluu kyllä sisemmät etupalat kuin juusto. Nyt siis jo kolmannet palat edessä menossa ja autolla ajettu 87tkm. Takapaloille näyttää 33tkm vielä matkaa.
Syyksi epäillään juuri tuota cruisea ja sen jarruttamista. Ilmeisesti jarrupainetta on piirissä niin vähän, että vain etumännät saa käskyn jarruttaa ja siksi sisemmät palat ottaa levyyn kiinni ja kuluvat
Nyt alla siis zimmermann-palat ja vaihdon jälkeen näyttää sen 25tkm matkaa. Eli auto vissiin oppii edellisistä vaihdoista. Nyt en käytä cruisea ollenkaan ja katon vaikuttaako se mitäänG08 LCI iX3 M Sport
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEn ole minäkään havainnut että jarruttaisi liikaa...G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
-
Mittari meno chargen puolelle tarkoittaa että latausjännite nostetaan tappiin (ns. jarrutusenergian talteenotto). Tämä tapahtuu myös moottorijarrulla, ilman cruisea.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostTuossa äsken taas seurasin asiaa. Vakionopeus säädetty 70:ään, notkossa järruttaa 67 km/h nopeuteen asti ja polkaisee sitten äkisti kaasua. Vastaavasti 90 km/h -asetuksella jarrutti 87 km/h nopeuteen asti.
Comment
-
-
Originally posted by Peksu View PostJuu kyllä ne jarruvalot syttyy cruise päällä heti kun mittariston power-palkki siirtyy charge puolelle. Pimeällä tämän näkee peilistä helposti. Se että jarruttaako se jarruilla jo sillon on epävarmaa :think
Täällä kuluu kyllä sisemmät etupalat kuin juusto. Nyt siis jo kolmannet palat edessä menossa ja autolla ajettu 87tkm. Takapaloille näyttää 33tkm vielä matkaa.
Syyksi epäillään juuri tuota cruisea ja sen jarruttamista. Ilmeisesti jarrupainetta on piirissä niin vähän, että vain etumännät saa käskyn jarruttaa ja siksi sisemmät palat ottaa levyyn kiinni ja kuluvat
Nyt alla siis zimmermann-palat ja vaihdon jälkeen näyttää sen 25tkm matkaa. Eli auto vissiin oppii edellisistä vaihdoista. Nyt en käytä cruisea ollenkaan ja katon vaikuttaako se mitään
Comment
-
-
Originally posted by MKV View Post86tkm ajanut nyt itse tuolla omalla -12 F10:llä ja vähintään 80% siitä maantieajoa cruise päällä, loput kaupunkipyöritystä. Tilanne aivan toinen kuin sinulla: edessä matkaa jäljellä paloilla 100tkm ja takana 60tkm, vaikka kertaakaan ei ole vielä vaihdettu. En usko, että syynä olisi tuo vakkari päällä ajaminen.
No sitä olen itekin ihmetelly et mikä niitä voi tässä kuluttaa
Nyt uusilla paloilla ajettu 600km ja idrive näyttää matkakaksi 24tkm eli 1tkm on jo vähentynyt matka 2 työpäivässä
Sanokaa nyt viisaat mikä on pielessä? Jumittaako sisäpalat vaikka levy ei kuumene?G08 LCI iX3 M Sport
Comment
-
-
Originally posted by Stroop View PostEi tunnu kyllä normaalilta toiminnalta, eihän tuossa oikeastaan ole mitään järkeäkään. Oliskohan jotain pielessä?
Comment
-
-
Bittivirhe:n autoon voisi olla täysi ohjelmistopäivitys paikallaan.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Comment