Edellinen 2005 E61 Msport hyvillä hiluilla. Nykynen F11 Msport vielä paremmilla ja nelikolla.
En vaihtas takas. E61 oli vikapommi.Ei sillä etteikö F11 olisi vikoja myös, mutta jo yleinen laatuvaikutelma on parempi. Tilaa taas ei ole sen enempää, mutta lossilta tuntuu E61 jälkeen.
Mutta mukavuus vie kyllä voiton, tällä voi heittää helposti 300km matkan ilman taukoja, poppia laulattaen.
Täytyy myöntää että comfort penkit kyllä ihan parhaat,entisessä E60:ssä niitä ei ollut.Tulevaisuudessa jos pysyn 5- tai 7-sarjassa nuo penkit ovat must ja tietenkin muutama muu varuste.
Muutenkin F1X mennyt isolla harpauksella eteenpäin ohjaamon ergonomiassa ja tyylissä,tuntuu että kaikki on just eikä melkein vs. E6X.Itse vetäsin tuolla F11:lla yhteen menoon joulun alla 700km eikä tuntunut missään
Muutenkin F1X mennyt isolla harpauksella eteenpäin ohjaamon ergonomiassa ja tyylissä,tuntuu että kaikki on just eikä melkein vs. E6X.Itse vetäsin tuolla F11:lla yhteen menoon joulun alla 700km eikä tuntunut missään
Entäs ohjaustuntuma? F11:ssä ohjaus on jäykkä ja tunnoton ja palauttaa huonosti.
Entäs ohjaustuntuma? F11:ssä ohjaus on jäykkä ja tunnoton ja palauttaa huonosti.
Tätä en kyllä allekirjoita ollenkaan...Olen monen kertaa todennut että itsellä nykyinen F11 on paras BMW käyttis mikä ikinä minulla ollut (kahlattu läpi E30,E36,E46,E6X,E9X) Tuo M sitten eri asia...
Onko perusohjaus f1x:ssä myös sähköisesti tehostettu?
Ainakin f30:ssa oli itselle tuo liian tehostettu, f10 M:ssä taas perinteinen hydraulinen ohjaustehostin ja se on mukavan jäykkä mutta aika tunnoton kuitenkin.
Kai se aktiiviohjaus nelipyöräohjauksella on näissäkin ihan eri planeetalta.
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Kai se aktiiviohjaus nelipyöräohjauksella on näissäkin ihan eri planeetalta.
Tuo intekral aktive lenkung vaatii kyllä vähän totuttelua, nimittän se on alkuun oudon tuntoinen, esim. kun ajat ramppiin ja kiihdytät voimakkaasti,
lähtönopeus jos on alle 60 niin renkaat kääntyy eri suuntaan
ja tuntuu kuin perä lähtisi vähän alta...
Tuo intekral aktive lenkung vaatii kyllä vähän totuttelua, nimittän se on alkuun oudon tuntoinen, esim. kun ajat ramppiin ja kiihdytät voimakkaasti,
lähtönopeus jos on alle 60 niin renkaat kääntyy samaan suuntaan
ja tuntuu kuin perä lähtisi vähän alta...
Eiku eri suuntaan. Kovemmilla nopeuksilla samaan suuntaan. Mut sitähän sää tarkoitit.
Vähän samoilla linjoilla, tosin tykkäsin kyllä E61:stä todella paljon.
Tosiaan tuntuu ihan eri autolta kuin E-sarja.
Äffässä miinusta annan isosta ulkoasusta mutta sisältä ei silti mikään tilaihme mistään kohti..
Toinen miinus on se että pitkällä matkalla tuntuu että nukkuu rattiin
Minä olen taas eri linjoilla.
Jos verrataan huonompi kuntoista ja vähemmin varusteltua uudempaan, niin tietysti loppuväittämä on selvä.
Bemarissa pitäisi olla se aktiiviohjaus ja dynamic drive, ennen kuin kannattaa ajo-ominaisuuksia mainostaa ja siihen ne comfort penkit, vaimitkäneon.
Ja auto on kunnossa.
Siitä kun hyppäät taksimallin 520,sen rattiin, niin eipä juuri omistamisen halut valtoimenaan nouse tukkaan...
Minulla olisi yksi lääke siihen unihiekkaan, sen nimi on +5, ja pari nollaa ....
Ei nukuta ...
Naurattaa ...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Minä olen taas eri linjoilla.
Jos verrataan huonompi kuntoista ja vähemmin varusteltua uudempaan, niin tietysti loppuväittämä on selvä.
Bemarissa pitäisi olla se aktiiviohjaus ja dynamic drive, ennen kuin kannattaa ajo-ominaisuuksia mainostaa ja siihen ne comfort penkit, vaimitkäneon.
Ja auto on kunnossa.
Siitä kun hyppäät taksimallin 520,sen rattiin, niin eipä juuri omistamisen halut valtoimenaan nouse tukkaan...
Minulla olisi yksi lääke siihen unihiekkaan, sen nimi on +5, ja pari nollaa ....
Ei nukuta ...
Naurattaa ...
Saako aktiiviohjausta ja dd:tä f11 nelivetoihin? Jos haluasi f11 bensaan 530DA voimalinjan vääntöfiiliksen niin millä myllyllä ja ehkä ohjelmoinnilla sen saisi?
Comment