Originally posted by JaniLap
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535d f11 alavääntö kateissa
Collapse
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by Laku View PostKannattanee? Itse kävin ja menohaluja autossa on paljon enemmän. Ei ongelmia, jollei savuttamista lasketa siksi .
Mulla ei kyllä savuta nimeksikään vaikka kaikki otettiin mitä silloin sai, Antti kyllä meinas nyt jälkeenpäin että voitas vielä katsoa jos saatas vähän puristettua lisää..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostPaljonko tuli voimaa onko 300\313 malli ?
Mulla ei kyllä savuta nimeksikään vaikka kaikki otettiin mitä silloin sai, Antti kyllä meinas nyt jälkeenpäin että voitas vielä katsoa jos saatas vähän puristettua lisää..Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Post313hv malli. Voimaa tuli 418hv ja 79xNm. Savuttaa enemmän kuin E61.
oli Antin kanssa puhe että koittas vielä joskus rukata jos sais 4 alkaa tehot....
Vaihdetiinko sulle downpipe vai pelkästään dpf tyhjäksi ?F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
DPF tyhjäksi.Näillä mennään:
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Post313hv malli. Voimaa tuli 418hv ja 79xNm. Savuttaa enemmän kuin E61.
Lisäksi on pistänyt silmään, että ajetaan ahtimia aivan liian kovilla ahtopaineilla.
Comment
-
-
Savua ei tule jos asiakas ei halua viimeisiäkin hevosvoimia irti. Tämä on kiinni asiakkaan haluista, ei virityspajasta.
Savu ei ole merkki paskasta softa vaan äärimmilleen viedystä softasta. Ja toki tässä puhun kevyestä savuhunnusta täyskaasukiihdytyksessä, ns superturbomersusavut eivät kuulu yhteenköön autoon.Last edited by böntti; 18-09-2016, 02:52.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by PekkaSavolainen View PostSavu on mun silmissäni merkki p@skasta softasta. Ja luulen, että kyseisen pajan penkki tarvitsisi kalibroinnin - sen verran optimistisia lukemia sieltä pukkaa säännöllisesti.
Lisäksi on pistänyt silmään, että ajetaan ahtimia aivan liian kovilla ahtopaineilla.
Originally posted by böntti View PostSavua ei tule jos asiakas ei halua viimeisiäkin hevosvoimia irti. Tämä on kiinni asiakkaan haluista, ei virityspajasta.
Savu ei ole merkki paskasta softa vaan äärimmilleen viedystä softasta. Ja toki tässä puhun kevyestä savuhunnusta täyskaasukiihdytyksessä, ns superturbomersusavut eivät kuulu yhteenköön autoon.Näillä mennään:
Comment
-
-
Originally posted by PekkaSavolainen View PostSavu on mun silmissäni merkki p@skasta softasta. Ja luulen, että kyseisen pajan penkki tarvitsisi kalibroinnin - sen verran optimistisia lukemia sieltä pukkaa säännöllisesti.
oot varmasti tehnyt saatanan monta softaa itse.. miks jengi ei pidä turpaasa kiinni ja heittää paskaa toisen niskaan asiasta mitään tietämättä.. asianomistaja vois ottaa suoraa yhteyttä virittäjään niinkuin joku tossa jo mainitsikin.
kova on tekijä virittelemään ja ottanut sellasia tehoja noista 30/35d koneista irti enkä ole kuullut vielä että yksikään kone olisi lauennut sen jälkeen.. hyvä esimerkki on jusu:n 35d joka saa kenkää siihen malliin että terve.S54B32
Comment
-
-
Originally posted by ///-M3 View Postkova on tekijä virittelemään ja ottanut sellasia tehoja noista 30/35d koneista irti enkä ole kuullut vielä että yksikään kone olisi lauennut sen jälkeen.. hyvä esimerkki on jusu:n 35d joka saa kenkää siihen malliin että terve.
Yhteyttä kyllä AJ:hin tulee omistaja ottamaan, voit olla varma.---
BMW 540i xDrive M-Sport (G30), Seat Tarraco 2.0 TSI 4Drive
Comment
-
-
Originally posted by ///-M3 View Postoot varmasti tehnyt saatanan monta softaa itse.. miks jengi ei pidä turpaasa kiinni ja heittää paskaa toisen niskaan asiasta mitään tietämättä.. asianomistaja vois ottaa suoraa yhteyttä virittäjään niinkuin joku tossa jo mainitsikin.
kova on tekijä virittelemään ja ottanut sellasia tehoja noista 30/35d koneista irti enkä ole kuullut vielä että yksikään kone olisi lauennut sen jälkeen.. hyvä esimerkki on jusu:n 35d joka saa kenkää siihen malliin että terve.
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, nämä F-sarjalaiset poikkeaa vanhoista E-sarjalaisista jonkun verran joka nimenomaan on tehnyt sen että joitain ongelmia on ilmennyt.
Toivottavasti saadaan hommat hoidettua kuntoon asianomaisten kesken ja ongelmakohdat parsittua.
Hannu[SIGPIC]
BMW 535d M-sport
Comment
-
Comment