Originally posted by MajorDrake
View Post
F10/11 tyyppiviat
Collapse
X
-
Originally posted by jiivee530d View Postfsarjalaisissa kuitenkin on kaikissa ne läpät? eikö tässä mallissa oo sama riski että katkeevat?
millanen systeemi tuo disa on? voiko se aiheuttaa samanlaista tuhoa kun läppien rikkoontuminen
Vapari bensoissa taitaa olla disa, ahdetuissa ei.
Disan rikkoontuminen voi kyllä aiheuttaa moottorivaurion.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi tarvi F-koppaisista läppiä poistaa. Vahemmista M-sarjan koneista kannatti, ei enää näistä N-sarjalaisista.
Bensassa ei ole läppiä, tai no osassa on Disa jolla on vähän samanlainen virka ja sitä ei voi poistaa mutta sekin voi hajota.
millanen systeemi tuo disa on? voiko se aiheuttaa samanlaista tuhoa kun läppien rikkoontuminenLast edited by jiivee530d; 02-09-2019, 09:44.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jiivee530d View Post
niistä lukee niin paljon huonoa ja poistaminen hyvin simppeli homma tehdä itse ja ei vaikuta auton toimintaan milläänlailla. kysyin vaan että onko kaikissa dieseleissä ne läpät ja bensassa ei?
Bensassa ei ole läppiä, tai no osassa on Disa jolla on vähän samanlainen virka ja sitä ei voi poistaa mutta sekin voi hajota.
Leave a comment:
-
-
[QUOTE=JaniLap;4142754]Miksi ne läpät pitäisi poistaa?
Piezosuuttimilla varustetuissa aiemmissakaan moottoriversioissa ei läppävikoja ole juuri tavattu, joten pidän poistamista turhana toimenpiteenä, jossa menetetään enemmän hyötyä kuin saavutetaan.
niistä lukee niin paljon huonoa ja poistaminen hyvin simppeli homma tehdä itse ja ei vaikuta auton toimintaan milläänlailla. kysyin vaan että onko kaikissa dieseleissä ne läpät ja bensassa ei?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jiivee530d View Postnyt taas bemari kantaan siirtyneenä ja kerralla tuplamäärällä kyselisin näistä imusarjanläpistä. onko f11 520dx drive -14 nuo murheelliset läpät mitkä kannattaa poistaa?
Piezosuuttimilla varustetuissa aiemmissakaan moottoriversioissa ei läppävikoja ole juuri tavattu, joten pidän poistamista turhana toimenpiteenä, jossa menetetään enemmän hyötyä kuin saavutetaan.
Leave a comment:
-
-
nyt taas bemari kantaan siirtyneenä ja kerralla tuplamäärällä kyselisin näistä imusarjanläpistä. onko f11 520dx drive -14 nuo murheelliset läpät mitkä kannattaa poistaa?
toinen bemari on 330i bensa joten eikös oo niin että bensassa ei ainakaa ole koko läppiä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi ole isoa merkitystä...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peeämvee View PostMoro, onko näihin f-sarjan vikakohteisiin tullu parannuksia mallisarjan loppupäähän vai onko vetarit, jakolaatikot, ca ovenkahvat, ilmapussit ym yhtä paskaa läpi koko mallisarjan🤔F11 mielessä ja miettii et onko vuosimallilla suurta merkitystä LCI malleissa.
Leave a comment:
-
-
Moro, onko näihin f-sarjan vikakohteisiin tullu parannuksia mallisarjan loppupäähän vai onko vetarit, jakolaatikot, ca ovenkahvat, ilmapussit ym yhtä paskaa läpi koko mallisarjan🤔F11 mielessä ja miettii et onko vuosimallilla suurta merkitystä LCI malleissa.
Leave a comment:
-
-
Tuli tuossa asiakkaan N57-koneisessa F11 525d:ssä vastaan, että DPF-vastapaineanturi oli vioittunut ja näytti 0.2 bar liikaa. Vian jäljille päästiin, kun pakkopolttoa tehdessä ihmeteltiin polton kestoa, kun ei vaan loppunut millään. Ei ensimmäisenä hoksattu tsekata vastapaineanturin lukemia sammuksissa, kun sieltä sen näkee heti verrattuna kolmeen muuhun painetietoon, että lukema heittää sen 0.2 bar.
Lähtötilanteessa oli siis vikakoodi DPF-pöntön liian suuresta vastapaineesta ja Drivetrain error -vikaa ilmoitti näytössäkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hks View PostNo niin tuttu luki koodit ja DPF on tullut tiensä päähän. Eli onneksi ei ollut ketju tai mikään muu yhtä kriittinen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hks View PostF11 520d alkoi herjaamaan : Drivetrain "check soon" ja "possible to continue journey"
Googlettelin vähän ja aika monella on tullu tuohon lisänä "continue at moderate speed" mutta mulla ei tuollaista näkynyt.
Varmaan pitää vikakoodit luetuttaa ja kattoa sit mikä on vialla mutta kaippa tuolla uskaltaa ajella sitä ennen?
Auto siis toimii ihan normaalisti, ei nyi tai käy rumasti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hks View PostF11 520d alkoi herjaamaan : Drivetrain "check soon" ja "possible to continue journey"
Googlettelin vähän ja aika monella on tullu tuohon lisänä "continue at moderate speed" mutta mulla ei tuollaista näkynyt.
Varmaan pitää vikakoodit luetuttaa ja kattoa sit mikä on vialla mutta kaippa tuolla uskaltaa ajella sitä ennen?
Auto siis toimii ihan normaalisti, ei nyi tai käy rumasti.
Leave a comment:
-
Leave a comment: