Originally posted by Jarppa63
View Post
F10/11 tyyppiviat
Collapse
X
-
Vikakoodit luettu ja ahtoilman lämpötila-anturi pois pelistä. Lueskelin että E-sarjalaisissa tuon vikaantuminen on ollut enemmin sääntö kuin poikkeus.
Ilmeisesti ei pahemmin oireile mitenkään, joku oli ehkä sitä mieltä että tehot hieman kateissa...
Onko muilla ollut äffäläisissä tuon kanssa murhetta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ceeray View PostAi prkl mulla on kans alkanu tulla sellasta nykimistä pintakaasulla, joskus nykäsee terävästiki.
parhaiten tulee esille 3 vaihteella kun ähdetään 2000 rpm kihdyttämään täyskaasulla...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 540iA View PostEli jakolaatikkovika täältä paljastui.
Todettu irroittamalla sähköjohto laatikolta niin nykiminen loppui heti.
Odotellaan tehtaalta GW lausuntoa.
Kiinnostaisi kovasti kokeilla öljynvaihdon vaikutusta jos ei mene kokonaan tehtaan piikkiin.
Jarppa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 540iA View PostEli jakolaatikkovika täältä paljastui.
Todettu irroittamalla sähköjohto laatikolta niin nykiminen loppui heti.
Odotellaan tehtaalta GW lausuntoa.
Kiinnostaisi kovasti kokeilla öljynvaihdon vaikutusta jos ei mene kokonaan tehtaan piikkiin.
Ai prkl mulla on kans alkanu tulla sellasta nykimistä pintakaasulla, joskus nykäsee terävästiki.
Voi tietty olla suutinki. Jakolaatikon kestävyyttä ei varmaan auttanu sekään että vetarit vaihdettiin ja yks tippu booreiltaan ajon aikana.. reippa desi oli tullu nesteitä pihalle jo kun kurvasin takas merkkiliikkeen pihaan. Merkkautin kyllä ylös sinne tietokantaan jos alkaa matolaatikko porsimaan - 》 mahdollinen syy..
Leave a comment:
-
-
Mitenköhän muuten mahtaa F30:n kanssa olla?
Onko samat tyyppiviat vaiko vähemmän vaiko vaan erit?
Kuitenkin hieman tuo 328iA aina jaksaa kiinnostaa vaikka moottori onkin mitä on...:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 540iA View PostHeitetäänpäs tännekin kysymys kun kokemuksia on paljon käyttäjille kertynyt.
Olisiko kuvauksen perusteella arvioita mistä vikaa etsittäisiin?
- Auto -12 M550d x-drive.
- Ei vikakoodeja.
- Nykii terävästi kun veto päällä.
- Nykiminen ei ehkä säännöllinen kierrosluvun mukaan.
- Nykiminen on lisääntynyt ajan kanssa, aluksi huomasi ihan pientä nykimistä esim. ylämäessä kun cruise oli päällä ja tuli vähän momenttia käyttöön.
- Kaasun kun nostaa, ei nyi yhtään.
- Laatikko vaihtaa normaalisti.
- Ei kolise eikä pidä mitään ääntä nykiessä.
Kiitos
Todettu irroittamalla sähköjohto laatikolta niin nykiminen loppui heti.
Odotellaan tehtaalta GW lausuntoa.
Kiinnostaisi kovasti kokeilla öljynvaihdon vaikutusta jos ei mene kokonaan tehtaan piikkiin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ceeray View PostEn tiedä pitääkö kutinsa vai ei, mutta kuulin tänään että F10/11 jakolaatikko on made in Mexico.. Edellinen taas in Germany. Näitä menny kuulemma sillai et kaasua vasten seisottaa ja antaa kunnon lähdön. Porsii kerrasta...
Leave a comment:
-
-
En tiedä pitääkö kutinsa vai ei, mutta kuulin tänään että F10/11 jakolaatikko on made in Mexico.. Edellinen taas in Germany. Näitä menny kuulemma sillai et kaasua vasten seisottaa ja antaa kunnon lähdön. Porsii kerrasta...
Leave a comment:
-
-
Mikä näissä siis oikeen mättää? Eihän tätä vanhaa sotaratsua uskalla päivittää uudenpaan versioon ollenkaan. Tässä omassa ei kyllä mitään ongelmia, mulla siis e61 530xd 250tkm ajettu ...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JKK View PostEikös näissä F-mallien jakolaatikoissa ole enää tyhjennysproppua jakolootassa, kuten E60:ssä on?
Leave a comment:
-
-
Eikös näissä F-mallien jakolaatikoissa ole enää tyhjennysproppua jakolootassa, kuten E60:ssä on?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ceeray View PostOk... tuo kyllä aika kädetöntä BMWltä. Vaikka kauppa käy niin ei kannattaisi ylpistyä, joku päivä kusee omaan nilkkaan. Maine on helppo menettää.
Finntakuu aika pakollinen hankinta näihin kyl.
Leave a comment:
-
Leave a comment: