F10/11 tyyppiviat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 540iA
    replied
    Originally posted by Jarppa63 View Post
    Paljonko muuten kilometrejä takana?

    Jarppa
    107000km

    Leave a comment:


  • alttu
    replied
    Vikakoodit luettu ja ahtoilman lämpötila-anturi pois pelistä. Lueskelin että E-sarjalaisissa tuon vikaantuminen on ollut enemmin sääntö kuin poikkeus.

    Ilmeisesti ei pahemmin oireile mitenkään, joku oli ehkä sitä mieltä että tehot hieman kateissa...

    Onko muilla ollut äffäläisissä tuon kanssa murhetta?

    Leave a comment:


  • petnen
    replied
    Mukava taas ajella kun on uusi jakolaatikko.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Ceeray View Post
    Ai prkl mulla on kans alkanu tulla sellasta nykimistä pintakaasulla, joskus nykäsee terävästiki.
    Ei jakolaatikko yleensä oireile pintakaasulla vaan kun vedätetään voimakkaasti,
    parhaiten tulee esille 3 vaihteella kun ähdetään 2000 rpm kihdyttämään täyskaasulla...

    Leave a comment:


  • Jarppa63
    replied
    Originally posted by 540iA View Post
    Eli jakolaatikkovika täältä paljastui.
    Todettu irroittamalla sähköjohto laatikolta niin nykiminen loppui heti.
    Odotellaan tehtaalta GW lausuntoa.
    Kiinnostaisi kovasti kokeilla öljynvaihdon vaikutusta jos ei mene kokonaan tehtaan piikkiin.
    Paljonko muuten kilometrejä takana?

    Jarppa

    Leave a comment:


  • Ceeray
    replied
    Originally posted by 540iA View Post
    Eli jakolaatikkovika täältä paljastui.
    Todettu irroittamalla sähköjohto laatikolta niin nykiminen loppui heti.
    Odotellaan tehtaalta GW lausuntoa.
    Kiinnostaisi kovasti kokeilla öljynvaihdon vaikutusta jos ei mene kokonaan tehtaan piikkiin.

    Ai prkl mulla on kans alkanu tulla sellasta nykimistä pintakaasulla, joskus nykäsee terävästiki.

    Voi tietty olla suutinki. Jakolaatikon kestävyyttä ei varmaan auttanu sekään että vetarit vaihdettiin ja yks tippu booreiltaan ajon aikana.. reippa desi oli tullu nesteitä pihalle jo kun kurvasin takas merkkiliikkeen pihaan. Merkkautin kyllä ylös sinne tietokantaan jos alkaa matolaatikko porsimaan - 》 mahdollinen syy..

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Mitenköhän muuten mahtaa F30:n kanssa olla?

    Onko samat tyyppiviat vaiko vähemmän vaiko vaan erit?

    Kuitenkin hieman tuo 328iA aina jaksaa kiinnostaa vaikka moottori onkin mitä on...:think

    Leave a comment:


  • 540iA
    replied
    Originally posted by 540iA View Post
    Heitetäänpäs tännekin kysymys kun kokemuksia on paljon käyttäjille kertynyt.
    Olisiko kuvauksen perusteella arvioita mistä vikaa etsittäisiin?

    - Auto -12 M550d x-drive.
    - Ei vikakoodeja.
    - Nykii terävästi kun veto päällä.
    - Nykiminen ei ehkä säännöllinen kierrosluvun mukaan.
    - Nykiminen on lisääntynyt ajan kanssa, aluksi huomasi ihan pientä nykimistä esim. ylämäessä kun cruise oli päällä ja tuli vähän momenttia käyttöön.
    - Kaasun kun nostaa, ei nyi yhtään.
    - Laatikko vaihtaa normaalisti.
    - Ei kolise eikä pidä mitään ääntä nykiessä.

    Kiitos
    Eli jakolaatikkovika täältä paljastui.
    Todettu irroittamalla sähköjohto laatikolta niin nykiminen loppui heti.
    Odotellaan tehtaalta GW lausuntoa.
    Kiinnostaisi kovasti kokeilla öljynvaihdon vaikutusta jos ei mene kokonaan tehtaan piikkiin.

    Leave a comment:


  • Petteri75
    replied
    Originally posted by Ceeray View Post
    En tiedä pitääkö kutinsa vai ei, mutta kuulin tänään että F10/11 jakolaatikko on made in Mexico.. Edellinen taas in Germany. Näitä menny kuulemma sillai et kaasua vasten seisottaa ja antaa kunnon lähdön. Porsii kerrasta...
    Autotehtaan reklamaatiovastaavana minäkin laittaisin liikkeelle huhun, joka viittaa sopivan epäsuorasti törttöilevään asiakkaaseen. F10 painaa nelivetoisena lähemmäksi kaksi tonnia. Jos jakolaatikko hajoaa epämääräiseen vikaan alle 150tkm, siis ei kulu vaan hajoaa, on kyse suunnitteluvirheestä jonka kruunaa laaduton valmistus. Miten USA:ssa korjaukset on hoidettu?

    Leave a comment:


  • Ceeray
    replied
    En tiedä pitääkö kutinsa vai ei, mutta kuulin tänään että F10/11 jakolaatikko on made in Mexico.. Edellinen taas in Germany. Näitä menny kuulemma sillai et kaasua vasten seisottaa ja antaa kunnon lähdön. Porsii kerrasta...

    Leave a comment:


  • 530xdTouring
    replied
    Mikä näissä siis oikeen mättää? Eihän tätä vanhaa sotaratsua uskalla päivittää uudenpaan versioon ollenkaan. Tässä omassa ei kyllä mitään ongelmia, mulla siis e61 530xd 250tkm ajettu ...

    Leave a comment:


  • JKK
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Ei ole.
    No on mennyt nirkoseksi touhu...

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by JKK View Post
    Eikös näissä F-mallien jakolaatikoissa ole enää tyhjennysproppua jakolootassa, kuten E60:ssä on?
    Ei ole.

    Leave a comment:


  • JKK
    replied
    Eikös näissä F-mallien jakolaatikoissa ole enää tyhjennysproppua jakolootassa, kuten E60:ssä on?

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Ceeray View Post
    Ok... tuo kyllä aika kädetöntä BMWltä. Vaikka kauppa käy niin ei kannattaisi ylpistyä, joku päivä kusee omaan nilkkaan. Maine on helppo menettää.

    Finntakuu aika pakollinen hankinta näihin kyl.
    Niin no, ko. autossa oli Takuuvakuutuksen "vakuutus" mutta ei se mitään korvannu. Myyjällä on 1 kk vastuu ja vaikka Laakkonen kirjoitti todistuksen että lämmönvaihdin oli ruvennut vuotamaan vasta tuon jälkeen niin ei ne mitään korvannu, en jatkossa niitä tarjoa vaan pelkkää Finntakuuta...

    Leave a comment:

Working...
X