miten muilla on jakolaatikot alkanut oireilemaan? ja kyseessä 520da 14 mallinen xdrive.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520da xdrive jakolaatikon oireilua???
Collapse
X
-
Originally posted by red devil View Postmiten muilla on jakolaatikot alkanut oireilemaan? ja kyseessä 520da 14 mallinen xdrive.
Lopulta myös kylmänä ja pikku kiihdytyksellä nykii niin, että paikat lähtee hampasista
Kolme kertaa jakolaatikon öljynvaihto auttoi. Ensin öljyvaihto ja ajoa parisataa kilsaa, sitten toinen vaihto ja ajoa. Kolmas kerta kun vaihdettiin, niin vika poistui. Sen jälkeen ajoin n. 6000 km, eikä vikaa esiintynyt.X5 f15 M50D
X5 e70 lci 40d M-Sport
530d f11 xdrive M-Sport
525d e61 M-Sport
-
-
Originally posted by red devil View PostJuu kiitos vastauksesta. Mulla ei noin oireile ainakaan vielä. Tosiaan alkaa vatkaamaan kun kiihdyttää ja liikenne ympyröissä tuntuu et ajaisi liian isolla vaihteella. Täristää ja ihan ku pitäs asiaan ku kääntää.
Tarkista nyt ensimmäisenä ne vetarin suojakumit että onko ehjät? Sisemmät ja ulommat...
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostEikös tuo kuullosta vähän siltä että jompikumpi etuvetari on finaalissa :think
Tarkista nyt ensimmäisenä ne vetarin suojakumit että onko ehjät? Sisemmät ja ulommat...peliähän se vain on mitä elämäksi kutsutaan...
Comment
-
-
No tuollainen tärinä viittaa ennemminkin höllentyneisiin tukikumeihin, todennäköisesti vaihteiston.Mitsubishi Outlander PHEV
Ex: Skoda Superb -13 2.0TDI DSG 170hv
Ex: VW Golf -09 1.4tsi DSG
Ex: BMW e61 525d -05 M57TUD25, automaatti
Ex: Volvo T4 -01 147kW, automaatti
Ex: VW Passat -07 2.0TDI DSG
Ex: Nissan Primera P11 -01
Ex: Nissan Sunny -94
Comment
-
-
Etuvetari kuskin puolelta väljä. Ja a nyt avattuna huomattiin että puuttuu Sokka ja päässyt liikkumaan ja alkanut hajoaminen. Varmaan tuo tärinä sun muut tullut tuosta. Ku ei ole kiihdytyksessä koskaan pätkinyt ni jakolaatikko varmaankin sit ehjä.peliähän se vain on mitä elämäksi kutsutaan...
Comment
-
-
Etuvetarit taitavat olla näissä aika kuraa. Minulla meni oikea vetari, vaikka suojakumit olivat täysin ehjät. Nyt kuulostaa vähän siltä, että myös kuskin puoli alkaa ääntämään. Ja taas sama juttu, korjaamolla nostettiin auto ylös ja tarkastettiin suojakumit ja ehjät olivat. Eli ei tarvitse edes hajonneita suojakumeja jotta menee rikki. Toki suojakumejakin on kai näissä paljon mennyt hajalle. No, ajan sen toisen vetarin niin loppuun kun vaan sielu sietää ja vaihdetaan sitten joskus jos ääntää oikein kunnolla. Toivottavasti sitten alkaa näitä vetareitakin saamaan tarvikkeena...
Comment
-
-
Originally posted by red devil View PostOnko kukaan tilannut vetareita jostain ja mihin hintaan?
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostGenuinella vetarin hinta 828€. Tuskin paljon halvemmalla saat mistään kun orggisosasta on kysymys...
Comment
-
-
Originally posted by HV530XD View PostTuo Genuinen osakin on tehdaskunnostettu vaihdokki ja sisältää sadan euron pantin, minkä saa takaisin kun palauttaa vanhan osan takaisin. Sama osa bemariosilla Suomessa 895€, sisältää tuon saman satasen pantin.
G08 LCI iX3 M Sport
Comment
-
-
Originally posted by Peksu View Post... Tuolla avainsanat "austausch" ja "altteilepfand"... Osassa on kyllä bemarin leimat eli se on bemarilla/virallisella alihankkijalla kunnostettu eli siinä mielessä originaali. Mutta vaihto-osa kuitenkin.
Comment
-
-
Originally posted by HV530XD View PostSama juttu tuossa osassa, se on tehdaskunnostettu vaihto-osa. Kannattaa opetella hiukan lisää saksaa kun näiden bemareiden kanssa pelaa.... Tuolla avainsanat "austausch" ja "altteilepfand"... Osassa on kyllä bemarin leimat eli se on bemarilla/virallisella alihankkijalla kunnostettu eli siinä mielessä originaali. Mutta vaihto-osa kuitenkin.
Comment
-
Comment