Announcement

Collapse
No announcement yet.

F11 ilmapussit tyhjät

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • suppari
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2006
    • 4049
    • Turku

    #31
    Originally posted by Hiiripäällikkö View Post
    Kyselin aiemmin tuolta kysymykset/vastaukset ketjusta, katotaan jos täältä osuis paremmin silmiin.



    Eikö näissä nyt kuitenkin molemmilla puolilla ole omat piirinsä, että tajuais työntää tuon kuskin puolen myös täyteen vaikka hanttarin puoli on täynnä jo?
    Kuullostaisi siltä, että ilmapussille menevä putki ei ole ollut hahlossaan, ja painunut korin&pussin väliin lyttyyn. Koita napata venttiilin päästä putki auki, tuleeko pussilta ilmaa?
    sigpic
    P:0409699000

    JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
    tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
    huollot/korjaukset!

    BMW E&F sarjaan.
    Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
    8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
    AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

    Comment

    • Hiiripäällikkö
      Newbiemmer
      • Apr 2015
      • 4
      • Pertteli

      #32
      Originally posted by JaniLap View Post
      Kyllä, perän tasonsäädön anturit sijaitsevat molemmin puolin taka-akselia ja niiden antaman tiedon mukaan perän korkeutta säädetään asetusarvojen mukaisesti.

      Olisiko nyt niin, että asetusarvot ovat jostain syystä muuttuneet ja perän tasonsäädön kalibrointi korjaisi tilanteen? Onko vikakoodeja vilkaistu ja niistä mitään pääteltävissä?
      Näin ajattelinkin.

      Muija oli käynyt päivällä paikallisessa huollossa ohimennen lukemassa vikakoodit, joita ei ollut ja huollon kaveri oli todennut anturin olevan ehjä.

      Originally posted by suppari View Post
      Kuullostaisi siltä, että ilmapussille menevä putki ei ole ollut hahlossaan, ja painunut korin&pussin väliin lyttyyn. Koita napata venttiilin päästä putki auki, tuleeko pussilta ilmaa?
      Täytyy huomenissa töiden jälkeen koittaa vielä tuota. Pari kertaa sen pussin sinne asensin, kun varmistin että kaikki meni oikein kun perä ei lähtenyt nousemaan ensimmäisellä kasauskerralla.

      Jos se ei tosta tokene noilla konstein niin täytyy ilmeisesti käydä kalibroimassa se, onko näissä ollut sellaista?

      Comment

      • suppari
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2006
        • 4049
        • Turku

        #33
        Ei vaadi kalibrointia.
        Originally posted by Hiiripäällikkö View Post
        Näin ajattelinkin.

        Muija oli käynyt päivällä paikallisessa huollossa ohimennen lukemassa vikakoodit, joita ei ollut ja huollon kaveri oli todennut anturin olevan ehjä.



        Täytyy huomenissa töiden jälkeen koittaa vielä tuota. Pari kertaa sen pussin sinne asensin, kun varmistin että kaikki meni oikein kun perä ei lähtenyt nousemaan ensimmäisellä kasauskerralla.

        Jos se ei tosta tokene noilla konstein niin täytyy ilmeisesti käydä kalibroimassa se, onko näissä ollut sellaista?
        sigpic
        P:0409699000

        JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
        tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
        huollot/korjaukset!

        BMW E&F sarjaan.
        Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
        8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
        AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

        Comment

        • Hiiripäällikkö
          Newbiemmer
          • Apr 2015
          • 4
          • Pertteli

          #34
          Originally posted by suppari View Post
          Ei vaadi kalibrointia.
          Vastailen vielä tännekkin, jos joku painii vastaavan kanssa.

          Suppari olit oikeassa, letku oli pompsahtanut pois ja jäänyt pantteeseen niin, ettei ilma kulkenut. Kiitokset!

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎