Onko näitä mennyt? Kohtuu vähän löytyy infoa.
Kyseessä siis -12 535xd 195tkm ja heitti tänään pitkässä matkassa drivetrain errorin ja linkutusmoodin. Carly sattu olemaan kiinni ja lennosta luin koodit:
Fuel temperature sensor difference in fuel temperature at reference temperature too high Code: 274000
Rail pressure plausibility quantitative control rail pressure too low / positive deviation Code: 247500
Toi lämpötila errori oli jo aiemmin. Onkohan anturi pumpussa? No vika lähti pois uudelleen käynnistettäessä, mutta illalla kauppareissulla reippaammin kiihdyttäessä lävähti taas tauluun. Pihassa koitin Carlyllä nollata, mutta ei suostunutkaan lähtemään. Samassa alkoikin kuulumaan takapenkiltä sirinää. Korva penkkiin kiinni niin sieltä altahan se tulee ja ulos kuuluu vielä voimakkaammin.
Onkohan yhteensattumaa kun edelliseen tankilliseen heitin eka kertaa eläessäni STP:n uutta diesel cleaneria. Melko tyhjiin ajoin ja eilen tankkasin ilman lisäainetta, niin saman tein pumppu rikkoontui?!
Onkohan tuo kuinka helppo itte vaihtaa? Takapenkkihän lähtee nyppäämällä, mutta en ainakaan mitään luukkua huomannut kun tuossa yks päivä piuhoja vetelin penkin alta. Taisi kyllä olla aika hyvin vaimennusmatolla paikat peitetty.
Kyseessä siis -12 535xd 195tkm ja heitti tänään pitkässä matkassa drivetrain errorin ja linkutusmoodin. Carly sattu olemaan kiinni ja lennosta luin koodit:
Fuel temperature sensor difference in fuel temperature at reference temperature too high Code: 274000
Rail pressure plausibility quantitative control rail pressure too low / positive deviation Code: 247500
Toi lämpötila errori oli jo aiemmin. Onkohan anturi pumpussa? No vika lähti pois uudelleen käynnistettäessä, mutta illalla kauppareissulla reippaammin kiihdyttäessä lävähti taas tauluun. Pihassa koitin Carlyllä nollata, mutta ei suostunutkaan lähtemään. Samassa alkoikin kuulumaan takapenkiltä sirinää. Korva penkkiin kiinni niin sieltä altahan se tulee ja ulos kuuluu vielä voimakkaammin.
Onkohan yhteensattumaa kun edelliseen tankilliseen heitin eka kertaa eläessäni STP:n uutta diesel cleaneria. Melko tyhjiin ajoin ja eilen tankkasin ilman lisäainetta, niin saman tein pumppu rikkoontui?!
Onkohan tuo kuinka helppo itte vaihtaa? Takapenkkihän lähtee nyppäämällä, mutta en ainakaan mitään luukkua huomannut kun tuossa yks päivä piuhoja vetelin penkin alta. Taisi kyllä olla aika hyvin vaimennusmatolla paikat peitetty.
Comment