Originally posted by juhape
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jakolaatikon öljyt vaihtu, ravistaa
Collapse
X
-
No on mikulla ollut nelikkona Mersua ja Audia että on kyllä kekemusta nelivedoista.
Mutta oikeasti ei ole normikäyttäjälle kovinkaan montaa keliä kun sitä nelivetoista henkilöautoa oikeasti tarvii. Suurimman osan ne kardaanit ja jakolaatikot pyörii siellä ihan turhaan.
Ja mitä olen lukenut täällä näitä Bemarien neikko-ongelmia niin uskomattomalta tuntuu miten paljon niissä on vikoja ja ongelmia.-BMW 530d Touring -14 LCI
-Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon
-Zetor 6245-89
-David Brown 996 -76
-MF 35 -58
-Tunturi Super Sport -85
-Tunturi Super Sport -77
Comment
-
-
Originally posted by juhape View PostNo on mikulla ollut nelikkona Mersua ja Audia että on kyllä kekemusta nelivedoista.
Mutta oikeasti ei ole normikäyttäjälle kovinkaan montaa keliä kun sitä nelivetoista henkilöautoa oikeasti tarvii. Suurimman osan ne kardaanit ja jakolaatikot pyörii siellä ihan turhaan.
Ja mitä olen lukenut täällä näitä Bemarien neikko-ongelmia niin uskomattomalta tuntuu miten paljon niissä on vikoja ja ongelmia.
Foprumilla ongelmat korostuu, kun ei tänne kukaan tule ilmoittelemaan, että tänäänkin tää mun neliveto toimi moitteetta.. Faktahan on, että BMW myy todella paljon nelivetoja kun niitä xdrive kampanjoita on melko usein. Muistelisin, että jo viisi vuotta sitten BMW myi suurimman osan Suomessa nelivetoina. Suunta tuntuu olevaan vaan nouseva.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment