Eli heitti tuollasen vikailmon bimmeriin. Takapää on painunut hieman alemmas kuin mitä sen normaalisti pitäs olla mutta vain aavistuksen. Kova se toki on nyt ja auto tuntuu kuin rodeohärällä menis. Kompura vai pussijouset? Vai joku liitin reistaa? Ei ole puolieroa vaan molemmat puolet symmetrisesti aavistuksen painuneet takaa.
BMW 530d xd F11 Level control failure
Collapse
X
-
Tags: None
-
Sulake palanut kompressorilta jossei enään yritäkään nostaa. Hieman vuotavat pussit saa toisinaan aikaan sen, että kompressori joutuu lujille ja nalli napsahtaa sulake taulusta.Originally posted by Pepper1976 View PostEli heitti tuollasen vikailmon bimmeriin. Takapää on painunut hieman alemmas kuin mitä sen normaalisti pitäs olla mutta vain aavistuksen. Kova se toki on nyt ja auto tuntuu kuin rodeohärällä menis. Kompura vai pussijouset? Vai joku liitin reistaa? Ei ole puolieroa vaan molemmat puolet symmetrisesti aavistuksen painuneet takaa.
-
Eiks samaa joku just kysellyt ja siinä oli aktiivialustaan liittyvää. Vai muistanko väärin? Mulla on mennyt pusseja useita ja vuotavalla on ajettu joskus pitkiäkin matkoja eikä koskaan ole tullut yhtään herjaa. Mutta näinkin voi siis vakioalustalla käydä?Originally posted by zakspeed View PostSulake palanut kompressorilta jossei enään yritäkään nostaa. Hieman vuotavat pussit saa toisinaan aikaan sen, että kompressori joutuu lujille ja nalli napsahtaa sulake taulusta.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
Nyt kuitenkin level control failuresta taitaa olla kysymys. Se juttu oli jos samaa tarkoitetaan niin dynamic driveen liittyviä venttiili ongelmia.Originally posted by PNM2 View PostEiks samaa joku just kysellyt ja siinä oli aktiivialustaan liittyvää. Vai muistanko väärin? Mulla on mennyt pusseja useita ja vuotavalla on ajettu joskus pitkiäkin matkoja eikä koskaan ole tullut yhtään herjaa. Mutta näinkin voi siis vakioalustalla käydä?
Comment
-
Mun 525 3,0 tekee samaa. Pussit vaihdettu ja kompura huollettu sekä sulake ehjä. Pakkasella perä ihan vähän ehkä tippuu ja kyyti on kuin kivireellä ajaisi. Perä jopa pomppii hieman. Nollan tienoilla ei ongelmia. Tuo herja tulee satunnaisesti mullakin.Originally posted by zakspeed View PostNyt kuitenkin level control failuresta taitaa olla kysymys. Se juttu oli jos samaa tarkoitetaan niin dynamic driveen liittyviä venttiili ongelmia.
Alan vain pitää tuota ominaisuutena, en jaksa edes yrittää enää korjata.
-K
Comment
-
Viat johtuu lähes aina kompurasta ellei sit vaan pussit vajene. Eikä noita kannata huoltaa. 200e uus kompura ebaysta ja selällään vaihtaa puolessa tunnissa kun nostaa toisen kulman ilmaan. Itellä aikonaan ei päästänyt paineita pihalle eikä auttanut ryynien tai männän vaihto + hirvee homma säästöön nähden.Last edited by Kimmo-R; 30-01-2019, 00:25.Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Comment
-
Originally posted by Kimmo-R View PostViat johtuu lähes aina kompurasta ellei sit vaan pussit vajene. Eikä noita kannata huoltaa. 200e uus kompura ebaysta ja selällään vaihtaa puolessa tunnissa kun nostaa toisen kulman ilmaan. Itellä aikonaan ei päästänyt paineita pihalle eikä auttanut ryynien tai männän vaihto + hirvee homma säästöön nähden.
Mistä kompuran saa 200 egellä?
Comment
-
Sulake oli mennyt. Uusi sulake ja kaikki normaalia. Pitää seurailla oliko noilla tulipalopakkasilla osuutta asiaan ja uusiiko. Voihan siellä olla kompura ollut jäässäkin tai jotain vastaavaa. Tällä hetkellä toimii täysin normaalisti kun uusi sulake vaihdettu. Kiitos nopeasta vinkistä!Originally posted by zakspeed View PostSulake palanut kompressorilta jossei enään yritäkään nostaa. Hieman vuotavat pussit saa toisinaan aikaan sen, että kompressori joutuu lujille ja nalli napsahtaa sulake taulusta.
Comment
-
Siellä on ollut kompura jäässä, kuivausrakeet pitäisi joko kuivata tai vaihtaa kuiviin.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Esimerkiksi minulta. Saa joko irtona tai sitten vaihdettuna.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Toimii hetken, mutta murenee. Mieluumin vaikka uunittaa kuivaksi ne alkuperäiset silikageelirakeet.Originally posted by Ceeray View PostTai laitat kissanhiekkaa. Sama asia.. näin sano paikallinen BMW indie huoltaja.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Täällä myös rakeita jos tarve on.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Sekö noiden koostumus on? Eikö nuo ole ainakin kooltaan suurempia kuin normaalit silicat?Originally posted by Clavurion View PostToimii hetken, mutta murenee. Mieluumin vaikka uunittaa kuivaksi ne alkuperäiset silikageelirakeet.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
Comment