Joo, kiitos vastauksista Oli kyllä raskasta kun piti joitain pakollisia ajoja ajaa ilman koodausta, en olisi alunperinkään vaihtanut iskareita turhaan alle jos olisin tiennyt että koodaus viivästyy. Mutta nyt on tuo 5 viikkoa jäätyneiden iskarien kanssa käytyä taistelua takana!
Joo kyyti ei ole mikään paras mahdollinen ilman koodauta
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Eikä kovin mukava jäisillä takaiskareillakaan. Mistä porukka on noita hankkinut tai käyttäny tuol saksassa niitä korjattavana?
Itse tilasin jmtech.fi kun muualta mistä kyselin niin ei saanut, ja sillä hetkellä myös tuolla iskarit oli myös halvimmat. hubauer-shop.de näyttää olevan myös kilpailukykyiset hinnat.
Eikä kovin mukava jäisillä takaiskareillakaan. Mistä porukka on noita hankkinut tai käyttäny tuol saksassa niitä korjattavana?
Taannoin tulasin bemariosilta turusta. Erittäin kilpailukyjyisen tarjouksen sain siloin, alle 500e kpl takaiskarit. Taisi olla vain 30e kalliimpi kpl kuin halvimmat maailmalta tilattuna. Suosittelen muutenkin putiikkia, hyvä ja nopea palvelu. Ja jos sivuilla ei osaa löydy tai hinta ei miellytä, aina kannattaa kysyä suoraan olisiko asialle tehtävissä jotain.
Olisiko tässä pk seudulla f1x korista autoa jossa pelkät edc iskarit ilman adaptive driveä? Olisi mukava päästä testaamaan ennen kuin tekee mitään peruuttamatonta. Yv:llä saa kiinni.
Jos leikiteltäis ajatuksella että edc etuiskari on rikki ja vaihtaa tilalle käytetyn ehjän niin vaatiiko se käytetty myös koodauksen autoon? Ilmeisesti tällähetkellä on hieman saatavuus ongelmia uusien edc iskarien kanssa
Jos leikiteltäis ajatuksella että edc etuiskari on rikki ja vaihtaa tilalle käytetyn ehjän niin vaatiiko se käytetty myös koodauksen autoon? Ilmeisesti tällähetkellä on hieman saatavuus ongelmia uusien edc iskarien kanssa
X5:n meni ainakin ilman koodausta. Tuttu tilasi epsanjasta käytetyn.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Jos leikiteltäis ajatuksella että edc etuiskari on rikki ja vaihtaa tilalle käytetyn ehjän niin vaatiiko se käytetty myös koodauksen autoon? Ilmeisesti tällähetkellä on hieman saatavuus ongelmia uusien edc iskarien kanssa
yleensä ei vaadi. Uusissa ei ole konfiguraatiota valmiina joten ne pitää koodata. Tosin kannattaa ne käytetytkin koodata...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Taitaa olla iskariongelma tämäkin. Lämpimillä keleillä toimii täysin normaalisti. Pakkasilla oikea puoli takana jysähtää ja on todella kova sekä pompottaa holtittomasti. Lämmetessä saattaa välillä aavistuksen helpottaa. Nyt on plussakeli, joten huomenna saattaa toimia jokseenkin normaalisti. Tänään kaamea ajettava. Perän taso normaali eli ei laske pohjaan.
Minklälainen iskari autoon käy? Vuoden 2012 530DX ajettu 295tkm, ei tietoa onko alkuperäiset. WBAMW91030DV09900
Comment