Originally posted by Vaihtoedessä
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M550D vs 335XD
Collapse
X
-
Originally posted by isolohko View PostF10 M550d:hen G30 M550d:tä vastaavat teho- ja vääntölukemat? Eihän ohjelmoijan tarvitse kuin aivastaa F10:iin päin, niin käsitykseni mukaan tulee löylyä reippaasti enemmän, kuin vakio G30 M550d:ssä on :-)
Sen jo tiedänkin, että tehoa ja vääntöä tulee ohjelmoinnin jälkeen olemaan reippaasti enemmän. Mutta lähinnä suorituskykyä 0-100 ja 100-200 hain enemmänkin. Onko jollain kertoa millaisia 0-100, 100-200, tai vastaavia arvoja F10 ja F11 pelkästään ohjelmoiduilla (dpf paikallaan) M550d:illä on saavutettu? G30 ei muuten tietoa, mutta kyllä tehtaan 4,4s 0-100 taisi pitää kutinsa aika hyvin.
Comment
-
-
no, mites olis search tähän foorumiin...
#674 lanka f10/f11 tehonlisäykset, AiM:
Tuosta vähän lisää vertailupohjaa;
535D E61 405hp/810nm
100-160 6.90s
160-200 7.96s
100-200 14.86s
535D E60 454hp/850nm
100-160 4.99s
160-200 4.99s
100-200 9.98
M5 SMG E60 507hp/520nm
100-160 5.50s
160-200 5.42s
100-200 10.92s
M3 DCT E92 420hp/400nm
100-160 5.92s
160-200 6.76s
100-200 12.68s
335D E90 410hp/870nm
100-160 5.72s
160-200 6.21s
100-200 11.93s
335D E91 504hp/873nm
100-160 4.83
160-200 5.22s
100-200 10.05s
M550D F10 480hp/950nm
100-160 5.98s
160-200 6.10s
100-200 12.08s
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Ostat kohta kun valmistuu nimimerkki tuikku:n m550d niin ei tarvii kulkupuolen puutetta valittaa.
Sitä en tiedä onko myytävänä mutta uskon että rahalla saa.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View Postno, mites olis search tähän foorumiin...
#674 lanka f10/f11 tehonlisäykset, AiM:
Tuosta vähän lisää vertailupohjaa;
535D E61 405hp/810nm
100-160 6.90s
160-200 7.96s
100-200 14.86s
535D E60 454hp/850nm
100-160 4.99s
160-200 4.99s
100-200 9.98
M5 SMG E60 507hp/520nm
100-160 5.50s
160-200 5.42s
100-200 10.92s
M3 DCT E92 420hp/400nm
100-160 5.92s
160-200 6.76s
100-200 12.68s
335D E90 410hp/870nm
100-160 5.72s
160-200 6.21s
100-200 11.93s
335D E91 504hp/873nm
100-160 4.83
160-200 5.22s
100-200 10.05s
M550D F10 480hp/950nm
100-160 5.98s
160-200 6.10s
100-200 12.08s
Melko nopeita noi takavedot, talvella ei sitten niinkään Onkohan farkussa ja sedanissa kuinkapaljon eroa 100-200:think Niitä meinaan löytyy paremminvarusteltuna kotimaastakin.
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostOstat kohta kun valmistuu nimimerkki tuikku:n m550d niin ei tarvii kulkupuolen puutetta valittaa.
Sitä en tiedä onko myytävänä mutta uskon että rahalla saa.
Heh, +-450 heposta riittää omaan käyttöön, vaikkakin tehoihinhan tottuu aina, tehottomuuten ei koskaan.:think
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View Postno, mites olis search tähän foorumiin...
#674 lanka f10/f11 tehonlisäykset, AiM:
Tuosta vähän lisää vertailupohjaa;
535D E61 405hp/810nm
100-160 6.90s
160-200 7.96s
100-200 14.86s
535D E60 454hp/850nm
100-160 4.99s
160-200 4.99s
100-200 9.98
M5 SMG E60 507hp/520nm
100-160 5.50s
160-200 5.42s
100-200 10.92s
M3 DCT E92 420hp/400nm
100-160 5.92s
160-200 6.76s
100-200 12.68s
335D E90 410hp/870nm
100-160 5.72s
160-200 6.21s
100-200 11.93s
335D E91 504hp/873nm
100-160 4.83
160-200 5.22s
100-200 10.05s
M550D F10 480hp/950nm
100-160 5.98s
160-200 6.10s
100-200 12.08s
Comment
-
-
Dodiin, eli lopullinen ääneni on annettu 5 sarjalaiselle. Seuraava probleema onkin, että hyvin vähän sedaneita Suomessa myynnissä kriteereihin sopien (lue 0). No ei hätä ole tämän näköinen, mutta Saksassakaan ei näytä omaan silmään sopivia sedaneita löytyvän. Nooh, päätin sitten katsella farkkuja... Suomen vähäisestä tarjonnasta löytyi, joko 1. aivan alyttömästi ajettuja 2. pre facelift tai 3. liian heikosti varusteltuja yksilöitä. 1 tai 2 autoa oli kaukaisesti harkittavissa. (Esim juuri tuo ViaCarin yksilö, mutta väri ei ollut yhtän omaan mieleen ja toinen nousi jo huomattavasti kalliimaksi, kun kaikki muut kandidaatit). Kysymys kuuluukin, kuinka usein näitä tulee myyntiin ja tuoko, joku autoliike näitä Saksasta, muuta kuin tilauksesta? Yhden elikkäs juuri tämän aiemmin mainitsemani G30 M550d hankin Saksasta ja noh, sanotaanko näin, että sästyy rahat, että hermot, jos auton löytää Suomesta. Saksassa farkkuosasto näytti huomattavasti paremmalta, kun sedanien osuus, eli hyvinvarusteltuja, kohtuullisesti ajettuja näyttäisi ainakin muutamia löytyvän.:think Nettiauton ihmeellinen maailma, taio minulle täydellinen M550d.
Comment
-
-
Originally posted by Vaihtoedessä View PostDodiin, eli lopullinen ääneni on annettu 5 sarjalaiselle. Seuraava probleema onkin, että hyvin vähän sedaneita Suomessa myynnissä kriteereihin sopien (lue 0). No ei hätä ole tämän näköinen, mutta Saksassakaan ei näytä omaan silmään sopivia sedaneita löytyvän. Nooh, päätin sitten katsella farkkuja... Suomen vähäisestä tarjonnasta löytyi, joko 1. aivan alyttömästi ajettuja 2. pre facelift tai 3. liian heikosti varusteltuja yksilöitä. 1 tai 2 autoa oli kaukaisesti harkittavissa. (Esim juuri tuo ViaCarin yksilö, mutta väri ei ollut yhtän omaan mieleen ja toinen nousi jo huomattavasti kalliimaksi, kun kaikki muut kandidaatit). Kysymys kuuluukin, kuinka usein näitä tulee myyntiin ja tuoko, joku autoliike näitä Saksasta, muuta kuin tilauksesta? Yhden elikkäs juuri tämän aiemmin mainitsemani G30 M550d hankin Saksasta ja noh, sanotaanko näin, että sästyy rahat, että hermot, jos auton löytää Suomesta. Saksassa farkkuosasto näytti huomattavasti paremmalta, kun sedanien osuus, eli hyvinvarusteltuja, kohtuullisesti ajettuja näyttäisi ainakin muutamia löytyvän.:think Nettiauton ihmeellinen maailma, taio minulle täydellinen M550d.
Yllättäen Viacar
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View Postno, mites olis search tähän foorumiin...
#674 lanka f10/f11 tehonlisäykset, AiM:
Tuosta vähän lisää vertailupohjaa;
535D E61 405hp/810nm
100-160 6.90s
160-200 7.96s
100-200 14.86s
535D E60 454hp/850nm
100-160 4.99s
160-200 4.99s
100-200 9.98
Comment
-
-
Originally posted by protoni View PostOnpas aika isot erot. 400hv ei näköjään riitä E6X-koriin alkuunkaan, mutta 50 lisäkonia tekee siitä joukon nopeimman.
Tätä katselin itsekin. 30hv/100nm enemmän M550d ei riitä lähellekään pysymään 454hv takaveto E60 kyydissä. Jää 200 vedossa jo pari sekuntia vaikka on modernimpi askikin.
Ei se perstuntuma siitä nelivedon vähän jähmeästi rullaavuudesta vauhdista lähdettäessä sitten ihan hatusta vedetty ole. Ja tosiaan tuo 50 heppaa tekee tuossa tuon mukaan hitonmoisen eron. Johtuneko osittain myös välityksistä 6HP kanssa?
Comment
-
-
Originally posted by protoni View PostOnpas aika isot erot. 400hv ei näköjään riitä E6X-koriin alkuunkaan, mutta 50 lisäkonia tekee siitä joukon nopeimman.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
Comment