Originally posted by Cunttory
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N53 ja lisääntynyt kulutus.
Collapse
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
Originally posted by makebm5 View PostN63 koneessa vanhat puolat nosti kulutusta sen 1L/100km vaikkei mitään koodeja tullutkaan.
EDIT:
Yksi puola vaihdettu joskus vuosia sitten...
Ja koska nämä ei näemmä paljoa maksa miksei vaihtaisikin:
Ei nuo ainakaan hukkaan menisi kuitenkaan....katsotaan.Last edited by TheRipper; 10-03-2022, 14:32.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEipä INPAlla enään paljoa näiden uudempien kanssa tee...ei vissiin edes tunnista F-sarjaa enään....e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKyllä INPA toimii F-sarjankin kanssa, jos on riittävän päivitetty versio.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostAa okei että on tullut uusiakin versioita...Täytyykin miettiä että hankkiiko uuden koneen ISTAa varten vai yrittäisikö löytää jostain uuden INPAn sitten...tosin sitten ei taida tuo ENET kaapeli enään käydä...hmm...e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo mikäs se sitten olisi F-sarjan kaapelina jos ei ENET? ENET kaapelia käytetään F/G/I-sarjan kanssa oli käytössä sitten mikä vaan BMW softa. Kaapeli valitaan auton mukaan. Rahamies voi toki hankkia ICOM, mutta kotikäyttöön ei ole mitään järkeä laittaa yli 500€ ICOMiin. Suosittelen kyllä, että on INPA & ISTA käytössä. Kummallekkin on käyttöä ja kumpikin täydentää toistaan. ISTA sisältää korjausohjeet, sähkökaaviot, vikakoodit aina englanniksi jne. Uudemmissa F-sarjan INPA versioissa vikakoodit tulee melkein aina saksaksi, itse en ainakaan ole englanninkielistä F-sarjan kanssa toimivaa nähnyt kenelläkään käytössä.
Olen vähän pihalla tuon INPAn suhteen kun tosiaan ei ole kuin E-sarjan kanssa tullut käytettyä kun kaikki suositteli siirtymään suoraan ISTA:an tuon F-sarjan kanssa...
Tuo oma ISTA on vaan vähän puutteellinen näemmä ihan kaikkea ei voi tehdä mitä muilla versioilla pystyy.
Täytyy hommata uusi versio jossain kohdin ja miksei toki INPA sitten samalla...F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment