Announcement

Collapse
No announcement yet.

N53 ja lisääntynyt kulutus.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheRipper
    Bimmer Enthusiast
    • May 2012
    • 5019
    • Paimio

    #16
    Originally posted by Cunttory View Post
    Inpalla kyllä löytyy todella kattavat valikot jokaisen suuttimen livedatan seuraamiseen, niin ei tarvitse misfireistä arvuutella vikoja. Ylipäätään osien vaihto ilman kunnollista diagnoosia on älytöntä, nämä osittain korjaantuneet korjaukset on summamutikassa roiskittuja korjauksia.
    Eipä INPAlla enään paljoa näiden uudempien kanssa tee...ei vissiin edes tunnista F-sarjaa enään....
    F10 523iA 2010

    Ex: E39 528iA 1997
    Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
    Ex: E65 745iA 2003
    Ex: E46 318i 1998
    Ex: E34 525iA 1989

    Comment

    • Cunttory
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2004
      • 1772
      • Kuopio

      #17
      Mallikuva:
      .
      .
      .
      Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

      Comment

      • makebm5
        Bimmer Enthusiast
        • May 2009
        • 1259
        • Kainuu

        #18
        N63 koneessa vanhat puolat nosti kulutusta sen 1L/100km vaikkei mitään koodeja tullutkaan.
        BMW i4 M50, BMW E89 35is
        Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e

        Comment

        • TheRipper
          Bimmer Enthusiast
          • May 2012
          • 5019
          • Paimio

          #19
          Originally posted by makebm5 View Post
          N63 koneessa vanhat puolat nosti kulutusta sen 1L/100km vaikkei mitään koodeja tullutkaan.
          Mielenkiintoista. Täytyykin tarkistaa huoltohistoriasta onko tästä puolat vaihdettu jossain kohdin.

          EDIT:
          Yksi puola vaihdettu joskus vuosia sitten...

          Ja koska nämä ei näemmä paljoa maksa miksei vaihtaisikin:


          Ei nuo ainakaan hukkaan menisi kuitenkaan....katsotaan.
          Last edited by TheRipper; 10-03-2022, 14:32.
          F10 523iA 2010

          Ex: E39 528iA 1997
          Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
          Ex: E65 745iA 2003
          Ex: E46 318i 1998
          Ex: E34 525iA 1989

          Comment

          • HTK12
            BTCF Member
            • Jul 2011
            • 10941
            • Joensuu

            #20
            Originally posted by TheRipper View Post
            Eipä INPAlla enään paljoa näiden uudempien kanssa tee...ei vissiin edes tunnista F-sarjaa enään....
            Kyllä INPA toimii F-sarjankin kanssa, jos on riittävän päivitetty versio.
            e39 540iA E85

            Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
            Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
            Retrofit ym. koodaukset (BMW)
            Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
            INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
            Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

            Comment

            • TheRipper
              Bimmer Enthusiast
              • May 2012
              • 5019
              • Paimio

              #21
              Originally posted by HTK12 View Post
              Kyllä INPA toimii F-sarjankin kanssa, jos on riittävän päivitetty versio.
              Aa okei että on tullut uusiakin versioita...Täytyykin miettiä että hankkiiko uuden koneen ISTAa varten vai yrittäisikö löytää jostain uuden INPAn sitten...tosin sitten ei taida tuo ENET kaapeli enään käydä...hmm...
              F10 523iA 2010

              Ex: E39 528iA 1997
              Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
              Ex: E65 745iA 2003
              Ex: E46 318i 1998
              Ex: E34 525iA 1989

              Comment

              • HTK12
                BTCF Member
                • Jul 2011
                • 10941
                • Joensuu

                #22
                Originally posted by TheRipper View Post
                Aa okei että on tullut uusiakin versioita...Täytyykin miettiä että hankkiiko uuden koneen ISTAa varten vai yrittäisikö löytää jostain uuden INPAn sitten...tosin sitten ei taida tuo ENET kaapeli enään käydä...hmm...
                No mikäs se sitten olisi F-sarjan kaapelina jos ei ENET? ENET kaapelia käytetään F/G/I-sarjan kanssa oli käytössä sitten mikä vaan BMW softa. Kaapeli valitaan auton mukaan. Rahamies voi toki hankkia ICOM, mutta kotikäyttöön ei ole mitään järkeä laittaa yli 500€ ICOMiin. Suosittelen kyllä, että on INPA & ISTA käytössä. Kummallekkin on käyttöä ja kumpikin täydentää toistaan. ISTA sisältää korjausohjeet, sähkökaaviot, vikakoodit aina englanniksi jne. Uudemmissa F-sarjan INPA versioissa vikakoodit tulee melkein aina saksaksi, itse en ainakaan ole englanninkielistä F-sarjan kanssa toimivaa nähnyt kenelläkään käytössä.
                e39 540iA E85

                Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                Comment

                • TheRipper
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2012
                  • 5019
                  • Paimio

                  #23
                  Originally posted by HTK12 View Post
                  No mikäs se sitten olisi F-sarjan kaapelina jos ei ENET? ENET kaapelia käytetään F/G/I-sarjan kanssa oli käytössä sitten mikä vaan BMW softa. Kaapeli valitaan auton mukaan. Rahamies voi toki hankkia ICOM, mutta kotikäyttöön ei ole mitään järkeä laittaa yli 500€ ICOMiin. Suosittelen kyllä, että on INPA & ISTA käytössä. Kummallekkin on käyttöä ja kumpikin täydentää toistaan. ISTA sisältää korjausohjeet, sähkökaaviot, vikakoodit aina englanniksi jne. Uudemmissa F-sarjan INPA versioissa vikakoodit tulee melkein aina saksaksi, itse en ainakaan ole englanninkielistä F-sarjan kanssa toimivaa nähnyt kenelläkään käytössä.
                  Okei. Kiitokset. Tuo saksa on vähän huono juttu kyllä...
                  Olen vähän pihalla tuon INPAn suhteen kun tosiaan ei ole kuin E-sarjan kanssa tullut käytettyä kun kaikki suositteli siirtymään suoraan ISTA:an tuon F-sarjan kanssa...

                  Tuo oma ISTA on vaan vähän puutteellinen näemmä ihan kaikkea ei voi tehdä mitä muilla versioilla pystyy.

                  Täytyy hommata uusi versio jossain kohdin ja miksei toki INPA sitten samalla...
                  F10 523iA 2010

                  Ex: E39 528iA 1997
                  Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                  Ex: E65 745iA 2003
                  Ex: E46 318i 1998
                  Ex: E34 525iA 1989

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎