Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi 5-sarjalainen //code name F10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuomkiti81
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 1162
    • Seinäjoki

    Originally posted by TJJ View Post
    Eihän tuo kovin pahalta näytä ja varmaankin helppohoitoinen kun kura taitaa olla samanväristä...

    F10 ei vaan edelleenkään innosta ja yhä ihmettelen miksi se mielestäni näytti ensikuvissa hienolta mutta nyt kadulla nähtynä aika rumalta. Yhtä pysäköityä katsoin ja keula/keulan sivuprofiili/konepelti on vaan aika karmean näköinen. M-korisarjakaan ei keulaa korjaa, ylisuuret ilma-aukot tekee sen edestäkin katsottuna rumaksi.
    Tota beigeä en oo auton värinä kans ikinä ymmärtäny...hyi saat

    Mua kans hajottaa se että F10 ei näytä vieläkään hyvältä vaikka niitä tulee vahdattua joka päivä liikenteessä.On mielestäni E60:iin verrattuna menty todella paljon takapakkia(kun ulkonäöstä puhutaan,muusta en tiedä) Toki kun näkis F10:n sopivasti tontitettuna ja 19" tai 20" vanteet alla niin....
    Mercedes Benz Cls 350cdi W218
    Opel Insignia 2.0 Cdti
    Scania R560 8x4

    Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
    Ex. E60 530dA -05
    Ex. E39 530dA -01
    Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
    Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
    Ex. Opel Vectra 1.6i -99

    Comment

    • attitude
      Bimmer Rookie
      • Mar 2006
      • 113
      • Joensuu

      Neliveto M5 varmistunut

      http://www.gtspirit.com/2011/05/03/c...m-m5-with-4wd/

      Comment

      • -challenger-
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2009
        • 2150
        • L a h t i

        Originally posted by attitude View Post
        Jaaha. On menny korimalli huonompaa suuntaa. Neliveto :( ahdin :(

        Comment

        • Komu
          BTCF Member
          • Sep 2004
          • 1038
          • Nurmijärvi

          Ihan hyvä että on tuo neliveto vaihtoehto, niille jotka sen haluaa. Ei tartte sitä pirkkavolkkaria ostaa.

          asiasta kukkaruukkuun:
          F10 comfort penkit oli muuten helvetin hyvät! Säädettävät sivutuet oli todellinen boonus.
          E70 X5 40d + F31 330d
          Ex Harraste: E34 M5 Turbo maililla 331km/h
          Myyty tämäkin335d E91 perheauto
          Vanhemmat Ex: E36/7 Z3M Coupe 1999, E38 730i 1995, E34 525iax 1993, E39 540ia 1996

          Comment

          • TJJ
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2003
            • 7591
            • Jyväskylä

            Originally posted by Komu View Post
            F10 comfort penkit oli muuten helvetin hyvät! Säädettävät sivutuet oli todellinen boonus.
            Eikös tuo säätö ole jo E60:nkin comfort-penkeissä? Vai onko F10:ssä vielä istuinosankin säädöt?
            E39 528iA

            Comment

            • teropa
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2005
              • 3855
              • Oulu

              Originally posted by TJJ View Post
              Eikös tuo säätö ole jo E60:nkin comfort-penkeissä? Vai onko F10:ssä vielä istuinosankin säädöt?
              Kyljissä olevat säätyy kyllä... ja dynaamisesti aukeaa kun sammutat auton ja sulkeutuu ympärille kun starttaat. Mutta istuinosan sivutuet on staattiset.

              Komfort penkki...

              Tero
              E60 520dA M-sport
              ---Ex
              E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
              E90 330iA, 325iA, 320dA
              E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
              E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

              PPL(A)

              Comment

              • Blindi
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2005
                • 524
                • Järvenpää



                Hyvältä vaikuttaa

                Comment

                • MSam
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2009
                  • 181
                  • Länsi-Suomi

                  Uudessa hinnastossa (10.08.2011) on sitten jotain sellaista, että minulla meni shokin puolelle:

                  528i, neljä sylinteriä, ahdettu. Iskutilavuus 1997cm3.

                  Minun mielestäni pyhäinhäväistys, että hinnastosta löytyy enää yksi (1) aito BMW-moottori. 530i, ahtamaton, 6-sylinterinen bensa.

                  Lippu puolitankoon. Seuraava trendi on varmaan sitä tasoa, että 3-sylinterinen 1.4 diesel, jossa on 6 ahdinta?

                  Kuka kehtaa ajaa vielä F10:llä, jossa on merkit "528i" perässä? Eikö olisi ollut kohtuullisempaa leimata perään jotain, mikä vastaa todellisuutta? Tähän asti on saanut nauraa VW:n 1.4 Passatteja, mutta nauru hyytyi tähän.
                  E60 523i

                  E10 kiitos ei.

                  Comment

                  • BMW
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2004
                    • 3822
                    • California

                    Originally posted by MSam View Post
                    Uudessa hinnastossa (10.08.2011) on sitten jotain sellaista, että minulla meni shokin puolelle:

                    528i, neljä sylinteriä, ahdettu. Iskutilavuus 1997cm3.

                    Minun mielestäni pyhäinhäväistys, että hinnastosta löytyy enää yksi (1) aito BMW-moottori. 530i, ahtamaton, 6-sylinterinen bensa.

                    Lippu puolitankoon. Seuraava trendi on varmaan sitä tasoa, että 3-sylinterinen 1.4 diesel, jossa on 6 ahdinta?

                    Kuka kehtaa ajaa vielä F10:llä, jossa on merkit "528i" perässä? Eikö olisi ollut kohtuullisempaa leimata perään jotain, mikä vastaa todellisuutta? Tähän asti on saanut nauraa VW:n 1.4 Passatteja, mutta nauru hyytyi tähän.
                    Täytyy kyllä yhtyä, että huvittaa kun pitkään oli trendinä se että yhä isommat moottorit löytävät tiensä kunkin konepellin alle, automerkistä riippumatta. Nyt taas mennään siihen että täällä ajellaan autoilla jonka moottorikoot olis naurattanut ihmisiä jopa 80-luvulla.

                    Ymmärrän kyllä turbon tuomat edut, mutta voidaanko nyt pistää nuo yksneloset sun muut ripulivatkaimet vaikka mopoautoihin tai vaikka lasten kumiveneiden perämoottoreiks, kunhan niitä ei autoissa käytettäis
                    P
                    R
                    N
                    D

                    Comment

                    • Heku
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2005
                      • 469
                      • Kuopio

                      Originally posted by MSam View Post
                      Uudessa hinnastossa (10.08.2011) on sitten jotain sellaista, että minulla meni shokin puolelle:

                      528i, neljä sylinteriä, ahdettu. Iskutilavuus 1997cm3.

                      Minun mielestäni pyhäinhäväistys, että hinnastosta löytyy enää yksi (1) aito BMW-moottori. 530i, ahtamaton, 6-sylinterinen bensa.

                      Lippu puolitankoon. Seuraava trendi on varmaan sitä tasoa, että 3-sylinterinen 1.4 diesel, jossa on 6 ahdinta?

                      Kuka kehtaa ajaa vielä F10:llä, jossa on merkit "528i" perässä? Eikö olisi ollut kohtuullisempaa leimata perään jotain, mikä vastaa todellisuutta? Tähän asti on saanut nauraa VW:n 1.4 Passatteja, mutta nauru hyytyi tähän.
                      Onhan siellä hinnastossa niitä isompiakin? Ihme mutinaa. Kaikille jotain

                      Comment

                      • Ramzez
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2009
                        • 6104
                        • Jyväskylä

                        Originally posted by Heku View Post
                        Onhan siellä hinnastossa niitä isompiakin? Ihme mutinaa. Kaikille jotain
                        Eipä niitä vaihtoehtoja näytä enää niin paljon olevan. Lisäksi aika naurettavaa, että 528i onkin oikeasti nelipyttyinen parilitrainen turbokone. Turha ainakaan kenenkään elvistellä F10 528i:n suurella koneella, kun perkele starttimoottori konepellin alla.

                        Comment

                        • Heku
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2005
                          • 469
                          • Kuopio

                          Originally posted by Ramzez View Post
                          Eipä niitä vaihtoehtoja näytä enää niin paljon olevan. Lisäksi aika naurettavaa, että 528i onkin oikeasti nelipyttyinen parilitrainen turbokone. Turha ainakaan kenenkään elvistellä F10 528i:n suurella koneella, kun perkele starttimoottori konepellin alla.
                          Onkos 528i ollu joskus iso moottori?

                          Comment

                          • lao
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2010
                            • 278
                            • Tampere

                            Mihin niitä litroja tarvii? Kyllähän 245 hummanen turbo kuljettaa F1X-korista autoa ihan riittävästi Suomen arkiajoon ja tomaatti pitää kyllä koneen jatkuvasti tehoalueella. Sataseenkin pääsee alle 7s ja kulkuja 250. Tunnelmaa ja ääntä tässä ei sittten kyllä ole.


                            Vittu kyllä Jenkeissä saa halvalla sitten tommossen auton missä on moottori. F10 550i xDrive 64 000 $, joka tekee 45 000 € nykyisellä kurssilla....

                            Forum for BMW 1-Series 3-Series 5-Series 7-Series M3 M5 M6 Z4 X1 X3 X5 X6 Z2 Z4 325i 330i 335i 535i 550i 755i BMW Forums
                            Last edited by lao; 15-08-2011, 23:42.

                            Comment

                            • TJJ
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2003
                              • 7591
                              • Jyväskylä

                              Originally posted by Heku View Post
                              Onkos 528i ollu joskus iso moottori?
                              528:ssa kuitenkin on joskus ollut 2.8l kokoinen moottori, oli se sitten iso tai ei. Tuo 2l koneesta 28 päätteen käyttäminen on jo aikamoista vedätystä.
                              E39 528iA

                              Comment

                              • MSam
                                Bimmer Rookie
                                • Jan 2009
                                • 181
                                • Länsi-Suomi

                                Originally posted by Heku View Post
                                Onkos 528i ollu joskus iso moottori?
                                No, oli se sentään vielä F10 esittelyn aikaan ihan aito BMW-moottori, 3.0 litraa ja 6 sylinteriä. Ja suorituskyky oli ihan asiallisesti todettuna sopiva tai riittävä.
                                E60 523i

                                E10 kiitos ei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎