Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi 5-sarjalainen //code name F10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bemu500
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 2992
    • INvaLA

    #46
    Originally posted by Exami View Post
    En itsekkään hirveesti tuosta tykkää, eihän mikään näistä tänne pastetuista kuvista ole todenäkösesti lopputulos.. jotain suuntaa nuo antaa ... isot munuaiset on tulossa jokatapauksessa sen näkee jo noista spyshoteista.. toivotaan parasta pelätään pahinta.. tekniikat alkaa jo olee melko turbopainotteista ja varmasti virittelyä tiedossa lähes joka mallille RUTKASTI jatkossa

    Mutta tuo koko arveluttaa eripaljon

    mikäli uus 5-sarja on noin paljon isompi kuin vanha niin mitä voi odottaa uudelta 7-sarjalta langina? jotain koko luokkaa bently / rolls

    Aika järkyttävän oloinen toi katon linja tonne peräkonttia kohti Tulee jotenki sellanen venytetyn näkönen sivuprofiili tollasella linjalla :think
    -Official member of BTCF-Sauna team-


    e91 325i -06

    Comment

    • teropa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 3855
      • Oulu

      #47
      Joo jos tossa haetaan perussedania, niin tolla linjalla se ei onnistu. Tuossa on paljon samaa mitä X6:ssa. Ei iske mulle.

      Eikä sen tarvi olla pölkky kertaa pölkky tietenkään ollakseen hieno, mutta tuossa sotketaan nyt semmosta coupe-maista perää ja jotain ihmeellistä maybach/maasturi keulaa. Sekasikiö.

      Tero
      E60 520dA M-sport
      ---Ex
      E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
      E90 330iA, 325iA, 320dA
      E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
      E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

      PPL(A)

      Comment

      • Anzafin
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 3747
        • Kajaani

        #48
        Originally posted by Exami View Post
        En itsekkään hirveesti tuosta tykkää, eihän mikään näistä tänne pastetuista kuvista ole todenäkösesti lopputulos.. jotain suuntaa nuo antaa ... isot munuaiset on tulossa jokatapauksessa sen näkee jo noista spyshoteista.. toivotaan parasta pelätään pahinta.. tekniikat alkaa jo olee melko turbopainotteista ja varmasti virittelyä tiedossa lähes joka mallille RUTKASTI jatkossa

        Mutta tuo koko arveluttaa eripaljon

        mikäli uus 5-sarja on noin paljon isompi kuin vanha niin mitä voi odottaa uudelta 7-sarjalta langina? jotain koko luokkaa bently / rolls
        Ettei vaan olisi tuossa uusi 7? Niiltä ajoilta kun se vielä maskissa liikuskeli... :think

        Comment

        • Remotion
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 15249
          • Ajamisen Iloa

          #49
          niin uusi seiskahan ei enää maskeissa liiku vaan on julkistettu jo rajatusti.
          mutta eiköhän tuossa kuvassa ole joku vanhempi kuva seiskasta nimenomaan. mutta uusi seiska on ainakin pirun nätti!!
          Z3 coupé individual

          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

          Comment

          • 180578
            Bimmer Rookie
            • Oct 2007
            • 172

            #50
            Jokainen varmaan muistaa, mitä sanottiin kun E60 tuli markkinoille...? Povailtiin jo koko BMW:n nurin menemistä, kun ovat tehneet niin HIRVEÄN näköisen auton! Monet auto-ohjelmat jopa povailivat, että myynti ei tule olemaan kummoinen ja haukkuivat E60:n ulkonäköä. Mutta kuinkas kävikään?

            Comment

            • Petri.Kekkonen
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2006
              • 7425
              • Oulu

              #51
              Originally posted by 180578 View Post
              Jokainen varmaan muistaa, mitä sanottiin kun E60 tuli markkinoille...? Povailtiin jo koko BMW:n nurin menemistä, kun ovat tehneet niin HIRVEÄN näköisen auton! Monet auto-ohjelmat jopa povailivat, että myynti ei tule olemaan kummoinen ja haukkuivat E60:n ulkonäköä. Mutta kuinkas kävikään?
              Tuohon nähden tosiaan uskon jo nähtyjen uuden seiskan muotojen perusteella että myös tästä F10:stä tulee melko varman päälle muotoiltu.
              E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
              E39 523i M Sport '00, Titansilber

              Comment

              • exodus
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2003
                • 774
                • Oulu

                #52
                Originally posted by TJJ View Post
                Onko sitä innovaatiota muillakaan...? Eipä oikein mikään uusi normaali auto innosta, Passat CC näyttää aika kivalta ja uudet Mersutkin aiheuttaa vähemmän puistatuksia kuin BMW:t, mutta eipä noista mitään autokuumetta saa. Missä vika?
                täysin samaa mieltä, jotenkin tuntuu että nykyautoista voisi ehkä Jagge XF olla se josta voisi joskus käytettynä saada e39:n korvaajan. Ei kerta kaikkiaan nykyautot herätä omistamishaluja. E60:n voi varmaan jättää väliin, ulkonäköön on jo alkanut tottua, mutta itku meinaa tulla kun sisälle istahtaa.
                Olen ajatellut että tämä kuumeettomuus johtuu vanhenemisesta, mutta ei se taida sitäkään olla, kaikilla autofanaatikkokavereilla samoja oireita.

                Comment

                • TJJ
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2003
                  • 7591
                  • Jyväskylä

                  #53
                  Originally posted by exodus View Post
                  täysin samaa mieltä, jotenkin tuntuu että nykyautoista voisi ehkä Jagge XF olla se josta voisi joskus käytettynä saada e39:n korvaajan. Ei kerta kaikkiaan nykyautot herätä omistamishaluja. E60:n voi varmaan jättää väliin, ulkonäköön on jo alkanut tottua, mutta itku meinaa tulla kun sisälle istahtaa.
                  Olen ajatellut että tämä kuumeettomuus johtuu vanhenemisesta, mutta ei se taida sitäkään olla, kaikilla autofanaatikkokavereilla samoja oireita.
                  Kas kummaa, minäkin olen tuota Jaguaria katsellut. Sitten olen kuitenkin myös ihastellut vanhoja muskelijenkkejä, muutamassa Discoveryn/MTV3 Maxin auto-ohjelmassa on rakennettu sellaisia ja uusittu melkein kaikki osat. E39:n korvaajahan sellainen ei tietenkään olisi.

                  E60:n sisusta ei minua itketä, varsinkin jos se on facelift/LCI-versio jossa on kunnon varusteet. Tilanne toki on erilainen perusvarusteisella Suomi-autolla. Ja noin muutenkin E60:een alkaa tottumaan, tuningiahan se tosin vaatisi, eikä silläkään saa korjattua sen "muotojen" kaikkia kohtia.

                  Samaa vanhenemista olen minäkin miettinyt ja kyllä tuo siitäkin osin taitaa johtua. Pienikin kuume näyttää loppuvan siihen kun asiaa alkaa pohtimaan ja harkitsee koko homman järkevyyttä jne. Ei siis vaan mitenkään tule sellaista takavuosien "tuo on pakko saada" fiilistä. Eikä tämä koske pelkästään autoja, kodin viihde-elektroniikassa on sama juttu, joten kyllähän tässä nyt joku on pielessä... :think
                  E39 528iA

                  Comment

                  • mikae34
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 4991
                    • Forssa

                    #54
                    Kyllä nuo sisustat ovat järjestään lähteneet huonompaan suuntaan siinä vaiheessa kun kojetaulusta tuli suora eikä kuljettajaan käännetty. Tätä on valitelleet todella monet. Muutenkin uusien muotoilu on mennyt huonoon suuntaan ja se entinen persoonallisuus on enää muisto vain. No onneksi ei ole sentään laitonta ajella noilla vanhemmilla
                    Auto on liikkumaväline.

                    Comment

                    • Anselmo H
                      Bimmer Fanatic
                      • Jun 2003
                      • 942
                      • Vantaa

                      #55
                      Pitää muistaa että E34:ä gauhisteltiin muinoin, ettei tuommoista saisi tehdä jne. Nykyisin tuntuu kerholaisille kelpaavan jopa E39:t & E46:t. Nekin "muuttui hienoiksi" jossain vaiheessa. Tulee väkisin mieleen, että auton hintalappu kirvoittaa useimmat rumuuskommentit. Itse pidän E60:n muotoilusta erittäin paljon, eikä tuo oletettu seuraajakaan pahalta näytä. Mallit kestää ikää hyvin. Muotoilu toimii, varsinkin kun vertaa bemareita kilpailijoiden tuotteisiin. Esimerkiksi Toyota onnistuu tekemään kerta toisensa jälkeen auton, joka näyttää vanhalta jo ensiesittelyssä. Toisaalta sellainen tyyli vetoaa perusjännittäjäjääriin ja nehän ne uudet autot ostaa - ainakin Suomessa.
                      F11 523iA Touring
                      E93 325i cabrio
                      E81 116i
                      Triumph Daytona 955i

                      Comment

                      • touring39
                        BTCF Member
                        • May 2005
                        • 3901
                        • Kaarina

                        #56
                        Jokos kellään on sisäpiirin tietoa, tuleeko F10:stä 520xD?

                        Jossain huhusivulla mainittiin, että nelivetoa on vain löpömalleista tarjolla 530d ja 535d (toki toi jälkimmäinen oliskin asiaa, mutta suattaapi mennä aavistuksen budjetista yli)

                        Tuli selvästi tehtyä moka ton autonvaihdon kanssa, ja koko ajan on hakusessa tehtaan esittelykäytöstä e61 530xD kaikilla rensseleillä, mutta ei ole vielä löytyny sopivaa. Ja jos ei löydy ensi vuoden syksyyn mennessä, niin sitten on F10 tilauksessa heti kun ovat saaneet tilauslomakkeen valmiiksi
                        Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                        Ex:
                        e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                        Comment

                        • Vanquish
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2004
                          • 1961
                          • Hki

                          #57
                          Eiköhän kohta ala taas autojen pienentäminen kilvan. Miltäs kuullostais jos kulutus tippuu 10% samalla automallilla (tosin sitä ei mainita että akseliväli on pienentynyt 5cm ja painoa 100kg vähemmän). Helpoin tie pudottaa kulutusta on painon säästö. Ja helpoin tie pudottaa painoa on auton pienentäminen.Viime vuosina voittaja on ollut se kenellä on suurin jalkatila TAKAPENKILLÄ! Itse olen ollut nyt 1v aikana tasan kerran takapenkillä testimielessä

                          Ihmettelen kyllä jos tuosta 5-sarjasta tulee noin mammuttimainen. Kohta on tarvetta 0-sarjalle

                          Comment

                          • K.S.
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2006
                            • 649
                            • Espoo

                            #58
                            aika noitten kuvien perusteella toivottavasti on hyvää naamiointia vain. Kolmossarjan valot pistää huonossa mielessä eniten silmään

                            Comment

                            • JNIJNI
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2006
                              • 1485

                              #59
                              Tässä taas yksi ehdokas uudeksi F10:ksi. Vähän siinä näkyy jo uutta Z4:sta. Ei paha :think

                              Last edited by JNIJNI; 06-01-2009, 15:04.
                              G21 LCI 330e xDrive 2022
                              E93 M3

                              Comment

                              • Ileee
                                BTCF Member
                                • Oct 2005
                                • 1027
                                • Espoo

                                #60
                                Originally posted by Anzafin View Post
                                Ettei vaan olisi tuossa uusi 7? Niiltä ajoilta kun se vielä maskissa liikuskeli... :think
                                Hyvä huomio. Näin se kyllä taitaa olla. Uusi seiska on aivan jumalainen ainakin minun silmissäni luonnossa.

                                Originally posted by mikae34 View Post
                                Kyllä nuo sisustat ovat järjestään lähteneet huonompaan suuntaan siinä vaiheessa kun kojetaulusta tuli suora eikä kuljettajaan käännetty. Tätä on valitelleet todella monet. Muutenkin uusien muotoilu on mennyt huonoon suuntaan ja se entinen persoonallisuus on enää muisto vain. No onneksi ei ole sentään laitonta ajella noilla vanhemmilla
                                Uudessa Siebenissä kojelauta on jälleen käännetty ja auto näyttää ja tuntuu aivan eri tavalla Bemarilta mitä nuo vanhemmat. Toivottavasti tämä jatkuu uudessa vitosessa.

                                Samaa mieltä olen E60:stä. Se on tosiaan kasvanut korkoa ja on parhaimmillaan näyttävä auto. Toki halvimmillaan se on aivan kuvottavan näköinen (mutta niin kyllä on myös E39 - ja E34 ja E28...).
                                __________
                                E92 BMW 335i M-Sport -12

                                "Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎