Originally posted by TurboT
View Post
Uusi 5-sarjalainen //code name F10
Collapse
X
-
Suomen loskakeleillä Vålvoissa on ilmeisesti ollut sitä ongelmaa, että kun etupyörä heittää koko ajan loskahuntua auton sivuille, niin se kaistavahti hälyyttää koko ajan... Eli varmaan kannattaa tosiaan kynää nostaa siinä kohdassa lomaketta
Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
-
Toisaalta Volvon kaistanvaihdonvaroitus järjestelmä perustuu sivupeilin alla olevaan kameraan, BMW taas käyttää sivulla olevaa tutkaa.Originally posted by touring39 View PostSuomen loskakeleillä Vålvoissa on ilmeisesti ollut sitä ongelmaa, että kun etupyörä heittää koko ajan loskahuntua auton sivuille, niin se kaistavahti hälyyttää koko ajan... Eli varmaan kannattaa tosiaan kynää nostaa siinä kohdassa lomaketta
Se toimiiko tutkaperusteinen järjestelmä yhtään sen luotettavammin kuin kamera pohjainen on avoin.
Pahin juttu on mikäli jokin järjestelmä antaa vääriä varoituksia, luottamus menee silloin koko systeemiin.
Comment
-
Onko kokemuksia tästä lisävarusteesta:
415 Aurinkosuoja takaikkunaan, sähkötoiminen 487,96
Tässä pari videon pätkää:
Hyödyllinen vai rahan tuhlausta ?
Haittaako kuinka paljon sisältä->ulos takanäkyvyyttä käytännössä ?
Comment
-
Omassa E39 sedanissa samanlainen. Ainakin itse kokenut sen erittäin hyödylliseksi varusteeksi. Pimeällä myös vähentää takana tulevien valojen häikäisyä, kun automaattisesti himmenevä taustapeili ei mielestäni toimi manuaalisesti käännettävän veroisesti. Ei merkittävästi haittaa näkyvyyttä taaksepäin. Suosittelen.Originally posted by TurboT View PostOnko kokemuksia tästä lisävarusteesta:
Haittaako kuinka paljon sisältä->ulos takanäkyvyyttä käytännössä ?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Tuli itellä käytettyä ainaki kun lapset matkaustaa takapenkillä. Varsinkin silloin kun olivat niin pieniä viel et kulkivat selkä meno suuntaanOriginally posted by TurboT View PostOnko kokemuksia tästä lisävarusteesta:
Tässä pari videon pätkää:
Haittaako kuinka paljon sisältä->ulos takanäkyvyyttä käytännössä ?"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
Juuri tuota takanäkyvyyden huononemista oikeastaan pohdin, sillä toinen vaihtoehto olisi lievästi tummennuttaa koko takalasi asiantuntevassa liikkeessä. Sivulasien tummennuksille en näe omalla kohdalla tarvetta, mutta tummennetulle takalasille sen sijaan olisi tarvetta (hieman privaattisuojaa). Joko siis tuo sähkötoiminen verho tai kalvotummennus.Originally posted by Clavurion View PostOmassa E39 sedanissa samanlainen. Ainakin itse kokenut sen erittäin hyödylliseksi varusteeksi. Pimeällä myös vähentää takana tulevien valojen häikäisyä, kun automaattisesti himmenevä taustapeili ei mielestäni toimi manuaalisesti käännettävän veroisesti. Ei merkittävästi haittaa näkyvyyttä taaksepäin. Suosittelen.
Comment
-
The BMW Group recorded positive earnings for the financial year 2009 as planned despite the ongoing worldwide financial and economic crisis. Profit before tax rose by 17.7% to euro 413 million (2008: euro 351 million).Originally posted by Vanquish View PostNo tää onkin jo oikeastaan eri topicin aihe. BMW groupin sivuilta selviää myös että suorat valmistuskustannukset koko autoryhmässä on n. 90% (sis. R&D). Tähän päälle hallinto, rahoitus verot ym. niin ollaan nollan alapuolella.
Itsellä on pelkästään takalasi tummennettu ja kovasti olen tykännyt tuloksesta. IMO, paremman näköinen kuin se verho.Originally posted by TurboT View PostJuuri tuota takanäkyvyyden huononemista oikeastaan pohdin, sillä toinen vaihtoehto olisi lievästi tummennuttaa koko takalasi asiantuntevassa liikkeessä. Sivulasien tummennuksille en näe omalla kohdalla tarvetta, mutta tummennetulle takalasille sen sijaan olisi tarvetta (hieman privaattisuojaa). Joko siis tuo sähkötoiminen verho tai kalvotummennus.
Comment
-
Mulla on E60:ssä tehdastummennukset takasivu- ja takalasissa+vielä toi aurinkoverho takalasissa..ei mitää ongelmaa oo ollu näkyvyyden suhteen..ja muutenki vielä kivasti tummentaa autoa. Suosittelen!Mercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Ex. Mercedes Benz Cls 350cgi -07 W219
Ex. E60 530dA -05
Ex. E39 530dA -01
Ex. Volkswagen Golf 1.6 -05
Ex. Opel Vectra 2.0i 16V -00
Ex. Opel Vectra 1.6i -99
Comment
-
Jaa, minä taas olen oikein tyytyväinen e61:n automaattiseen himmennykseen. Oikeastaan koko himmennyksen on voinut unohtaa täysin, mikä kertoo aika paljon sen toiminnasta.Originally posted by Clavurion View Postautomaattisesti himmenevä taustapeili ei mielestäni toimi manuaalisesti käännettävän veroisesti..
Comment
-
Komppaan kollegaa. Ehdoton verme. Ja tuohon takaikkunanäkyvyyteen täytyy touringin omistajana sanoa, että harvoimpa se niin puhdas on, että siitä jotain läpi näkisi, eli sitä varten ne peilit on. Sedanissakaan en ole tummennuksia tarvinnut, vaikka toukkakin on takapenkillä majaillut. Siispä kannattaa tuollakin 400 eurolla ostaa vaikkapa 20 lootaa KarhuaOriginally posted by VESiX View PostJaa, minä taas olen oikein tyytyväinen e61:n automaattiseen himmennykseen. Oikeastaan koko himmennyksen on voinut unohtaa täysin, mikä kertoo aika paljon sen toiminnasta.
Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Hyvä kommentteja. Täytyy nyt vielä sitten tovi miettiä rastiako sähkötoiminen takaverho (490e) vai ottaako vain tuon satasen tummennuksen jälkikäteen. Myyjä tosin kommentoi, että takaverhoja ei ole hirveästi ylipäänsä myyty, asiakkaat ovat ottaneet tummennuksia.
Se on varmaan totta, että kyllä tuolla takaverhon hinnalla varmaan parempaakin käyttöä keksii..Last edited by TurboT; 12-03-2010, 20:55.
Comment

Comment