Vaatiiko ACC tutka kalibrointia, jos suoralla tiellä toimii ok, mutta esim. Norjan mäkisillä teillä heitti vähän väliä pois päältä ACC:n + perääntörmäyssuojan? Virheinä suurimmaksi osaksi sensor dirty ja välillä ihan puhtaasti ACC malfunction. Puskuri ottanut joskus pohjakosketusta, niin se ACC teline voi mahdollisesti olla ottanut myös osumaa(?). Ja se taitaa olla alumiiniä.
Myös talvella toiminta on olematonta pienessä lumituiskussa, koska näissä ei taida olla lämmitystä toisinkuin esim. Vag vehkeissä?!
Onnistuuko tällaiset nykypäivänä esim. Bosch car servicellä ja joutuuko paljonkin köyhtymään? Muilla merkeillä kalibrointi taitanee onnistua tasaisella hallin lattialla 80x80cm esineen edessä metrin päästä ihan kotikonstein?
Myös talvella toiminta on olematonta pienessä lumituiskussa, koska näissä ei taida olla lämmitystä toisinkuin esim. Vag vehkeissä?!
Onnistuuko tällaiset nykypäivänä esim. Bosch car servicellä ja joutuuko paljonkin köyhtymään? Muilla merkeillä kalibrointi taitanee onnistua tasaisella hallin lattialla 80x80cm esineen edessä metrin päästä ihan kotikonstein?
Comment