Eli f10 tehdasasenteinen webasto lämmittää ilmeisestikkin aina pelkät sisätilat, vai olenko ymmärtänyt väärin? Onnistuuko muokata e6x sarjan mukaisesti vesiventtiiliä puukottamalla niin että lämmittäisi myös moottorin? Vai tuliko tästä jotain ongelmia auton sähköjärjestelmän puolelle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 alkuperäinen webasto lämmittämään moottoria?
Collapse
X
-
Originally posted by joko View PostEli f10 tehdasasenteinen webasto lämmittää ilmeisestikkin aina pelkät sisätilat, vai olenko ymmärtänyt väärin? Onnistuuko muokata e6x sarjan mukaisesti vesiventtiiliä puukottamalla niin että lämmittäisi myös moottorin? Vai tuliko tästä jotain ongelmia auton sähköjärjestelmän puolelle?-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
-
-
Originally posted by böntti View PostOnnistuu. Venttiili irti piuhoista ja piuhat yhteen tehovastuksella. Clavurionilta kuulin sen verran että 47 ohm on isoin mikä toimii e60-korissa, f10 vielä kokeilematta.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostOk hyvä tietää. Elikkäs alkuperäiselle webastolle voi siis laskea arvoa enemmän kuin sisätilanlämppärille. Olikos niin että toinen vaihtoehto oli ottaa itse venttiilin sisältä tiiviste pois jolloin venttiili päästää kokoajan läpi?__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
Comment