Uusi-käytetty farmari vitonen hankinnassa. Onko näihin jo saatu ratkaisu ilmastoinnin huonouteen, joka vaivasi ainakin alussa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ilmastointi ongelma jo ratkaistu?
Collapse
X
-
Originally posted by JKK View PostMitä ongelmia näissä on? Mulla jo toinen vm.2017 menossa enkä ole havainnut mitään kummallista ilmastoinnissa? Hyvin ilmastoi kesällä ja talvella.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Ei se kunnolla toimi vieläkään
Jos joku muuta väittää niin haluan mennä semmoista G3X mallia kokeileen missä se oikeesti toimii.
Mulla siis toimii edelleen näin kuin yo. olen kertonut. Kesällä se toimii nyt jotenkin eikä enää puhalletta +30-+40 asteista ilmaa jaloille vaan haaleeta.
Nyt taas talvella alussa toimii hyvin , mutta kun auto lämpiää, niin taakse alkaa puhaltamaan viileempää kuin eteen ja tämän huomaa ihan kädellä koittamallaG08 LCI iX3 M Sport
Comment
-
-
Jännä, mulla ei ole ollut mitään ongelmia. Toimii kuin se kuuluisa vr vessaHelkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Ei myöskään täällä ongelmia lämpötilojen kanssa. Pitkällä matkalla satunnaisesti huomaa että takalasia yrittää huurruttaa, mutta aika nopeaan se korjaantuu itsestään. Säätimiin ei ole tarvinnut pakkasten alun jälkeen koskea.G26 420iA Msport SanremoGreen
F22 220iA Msport EstorilBlau
E82 118dA TitanSilber
E46 325ti TopasBlau
Comment
-
-
Originally posted by TuomoA View PostEi myöskään täällä ongelmia lämpötilojen kanssa. Pitkällä matkalla satunnaisesti huomaa että takalasia yrittää huurruttaa, mutta aika nopeaan se korjaantuu itsestään. Säätimiin ei ole tarvinnut pakkasten alun jälkeen koskea.G08 LCI iX3 M Sport
Comment
-
-
Originally posted by Peksu View PostOnko 4-alue ilmastointi myös sulla?
Takaikkuna menee välillä, mutta luulen että johtuu siitä verhosta mikä siellä on. Sen jos laskee, niin ei sekään huuruun mene.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostEi ole. Mutta pojan G-sarjan seiskassa on, eikä siinäkään ole mitään ongelmia.
Takaikkuna menee välillä, mutta luulen että johtuu siitä verhosta mikä siellä on. Sen jos laskee, niin ei sekään huuruun mene.
Oishan se mukavaa jos toimis kuten sen luulis toimivanG08 LCI iX3 M Sport
Comment
-
-
Originally posted by Peksu View PostJoo no hyvä että jollain toimii. Ajoin itekin kiertueella uutta 7 ja siinä ilmastointi/lämmitys oli tuntumaltaan erilainen kuin tässä G32. Tässä on jotain samaa kuin 5-sarjassa mutta puhallusta on enemmän jo 1 asenossa. Tullut mieleen että mistä tuota takapään lämpötilaa mitataan? Aamulla kun lähtee liikkeelle tulee taakase lämpöö samoin kuin eteenkin, mutta n30min jälkeen takapää alkaa viileneen ja etupää ei? Outoa ja ärsyttävää. Jos haluaa että taakse tulee saman lämpöistä kuin eteen, pitää takapään pyyntiä nostaa 1-2 astetta. Sama onko takapää AUTO tai man asennossa. Jos AUTO asennossa nostaa takaa pyyntiä sen 1,5 astetta eli edessä +22 ja takana +23,5 niin myös etupään puhallusnopeus nousee ja jalat tuntuu saavan edessä jo liikaa lämpöä.
Oishan se mukavaa jos toimis kuten sen luulis toimivanG08 LCI iX3 M Sport
Comment
-
-
Originally posted by Peksu View PostMitä ihmeen merkkejä jo mullakin näyttää vaikka ihan normi kirjotus oli kun sen tein:thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTästä on foorumilla ollut keskustelua, osalla tuo ongelma on ja osalla ei. Vaatiiko sulla uudelleen kirjautumisen viestiä lähetettäessä kun noita merkkejä tulee?G08 LCI iX3 M Sport
Comment
-
Comment