Announcement

Collapse
No announcement yet.

530e ajoneuvon sähköenergian saannissa on häiriö. Pysähdy varovasti.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Galaxy1223
    Bimmer Rookie
    • Jul 2009
    • 115
    • Suomi

    #16
    Originally posted by makebm5 View Post
    Vaikuttaa tämä liikkeen myöntämä lisäturva autoon varsinaiselta kuplalta kun kokonaiskustannus 8 000e menisi heidän mukaan niin että myyjä maksaa 6000e ja lisäturvasta huolimatta minä 2000e.
    KKV neuvojan mukaan taas niin että Myyjälle tutkimus kulut 100% 800e ja minulle EME yksikön sekä sen asennustyön osalta 27% eli minuun osuus olisi 1 944e ja loput ostamastani lisäturvasta. Tästä jäisi minun lopulliseksi maksuosuudeksi silloin vain lisäturvan omavastuu 100e.
    Liikkeen mielestä he katsovat kuitenkin että kun he itse myöntävät lisäturvan voidaan virhevastuun ja lisäturvan korvaus yhteensä sovittaa. Lyhyesti kun maksan lisäturvasta 1 899e ja en saa sillä mitään etua virhevastuuseen verrattuna vaan päinvastoin maksan päälle vielä 100e omavastuun.
    Nuo liikkeiden omat "takuut/turvat" on aina vaikuttaneet vähän turhilta eikä tälläiset kokemukset kyllä yhtään lisää luottoa niihin. Eli raha kelpaa, mutta mitään vastinetta et saa. BPS takuu on ainakin itsellä toiminut, mutta siinä on taustalla valmistaja ja kyllähän BPS näkyy auton hinnassa.

    Vähän kyllä järkyttää modernien (sähköistyvien) autojen osien hinnat. 8000€ korjauskustannuksella saa aika helvetisti bensaa hankittua.

    Comment

    • makebm5
      Bimmer Enthusiast
      • May 2009
      • 1147
      • Kainuu

      #17
      Originally posted by Galaxy1223 View Post

      Nuo liikkeiden omat "takuut/turvat" on aina vaikuttaneet vähän turhilta eikä tälläiset kokemukset kyllä yhtään lisää luottoa niihin. Eli raha kelpaa, mutta mitään vastinetta et saa. BPS takuu on ainakin itsellä toiminut, mutta siinä on taustalla valmistaja ja kyllähän BPS näkyy auton hinnassa.

      Vähän kyllä järkyttää modernien (sähköistyvien) autojen osien hinnat. 8000€ korjauskustannuksella saa aika helvetisti bensaa hankittua.
      Merkkiliikkeessä omat hinnastonsa noille. Itse ohjainlaitteen osuus 6 000e. Käytettyjä näyttää saavan 1 000- 2 000e väliin.
      BMW 530e xDrive, BMW E89 35is
      Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎