Originally posted by pyroz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530e nykii/nytkyttää
Collapse
X
-
Kyllä se varmaan on nyt niin kondiksessa kun olla voi. Eli päivityksiä oli vailla. Kyllä pisti v*tuttaa nykimiset ja pätkimiset. Joo pitää tosiaan ajella vaikka sportilla kun akku loppuuCurrent: f11 lci
ex: f31 320d, f31 318d, e61 530d lci, e91 320d M-sport, Z4 2.5i, e46 320i M-sport II cabrio, e46 330ci M-sport II , e36 328i M-sport cabrio, e36 318i sedan
Comment
-
-
Heippa
Olen huomannut saman kylmällä koneella ajaessa. Saattaa tasaisella kaasulla tuntua, mutta olen aatellut olevani liian tarkka.
No, mulla on muutaman kerran tehnyt, ettei ole akun loputtua lähtenytkään pensalla liikkeelle. Vikakoodina tullut 421620, Separating clutch K0: too hot during engine start ja muutamia muita ei niin tärkeitä. Ajatukset lähti ensiksi laatikon kytkimeen ja kaveri googletteli. Muutamia löytyi ja enemmän X5ssa.
Nyt olen käynnistänyt auton ennen liikkeelle lähtöä ja se on kahesti tehnyt. Kone ei käy kunnolla, 500rpm ja viisari heiluu, ei ota kierroksia. Aivanko ei kävisi kaikilla. Uudelleen käynnistys ja ei mitään vikaa enään. Tällöin ei edes anna vikakoodia mitään. Sitten haiskahtaa aika vaffasti pensiini, kun käynnistyy normaalisti.
Nyt mulla onki ajatuksena, että siksi se herjaa kytkintä, kun auto liikkuu ja kone ei käynnisty kunnolla.
Voi olla, että tämä on kytköksissä tähän kylmänä rykivään?? Nämä mulla olevat ongelmat on kaikki kylmällä koneella tapahtuvia. Tukinta jatkuu.....
Comment
-
Comment