Originally posted by vexu524tdic
View Post
M57n2 tuplaturbo ei käynnisty lämpimänä
Collapse
X
-
-
-
Kyllä tuo nyt suuttimelta kuullostaa, itsellä meni välillä tehot olemattomiin kiihdytyksen jälkeen ja starttasi pitkään ennenkuin lähti käymään. Siirtopaineesta vikakoodia ja railpaineesta myös, vaihdoin siirtopumpunkin ja ei mitään vaikutusta > suuttimien paluuvuototesti:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jacques View PostJos ongelmat alkoivat softaamisen jälkeen, olisi hyvä palauttaa auto takaisin vakioksi ja tarkistaa jatkuvatko ongelmat - ennenkuin kovalla rahalla rupeaa vaihtamaan mekaanisia osia.
Eikö vikakoodeja ollut?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///THe View PostMitenkäs ihan perusasiat kuten suodatin ja siirtopumppu?
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Jos ongelmat alkoivat softaamisen jälkeen, olisi hyvä palauttaa auto takaisin vakioksi ja tarkistaa jatkuvatko ongelmat - ennenkuin kovalla rahalla rupeaa vaihtamaan mekaanisia osia.
Eikö vikakoodeja ollut?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostMitäs mieltä softan tekijä on asiasta?
Leave a comment:
-
-
Kysymys: voiko johtua downpipen asennuksesta tämä? dP asennettu ennen sen softaamista. Ja jäi askarruttamaan se ettei syttyny edes mitään moottorin vikavaloa ollenkaan kun se asennettiin. Onko normaalia että ei ilmoita mitään kun dpf on revitty pois? Mahdollisesti jonkun asteinen ilmanvuoto jossain tai antureiden väärinkytkentä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///THe View PostVaikka suuttimien korjausarvot ovat ok, niin voi olla, että joku suutin vuotaa paluulinjaan. Ei muuta kuin mittamaan ohivuodot...
Leave a comment:
-
-
Vaikka suuttimien korjausarvot ovat ok, niin voi olla, että joku suutin vuotaa paluulinjaan. Ei muuta kuin mittamaan ohivuodot...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostNokkien tai kampuran asentotunnistin. Toinen aiheuttaa noita oireita.
Leave a comment:
-
-
Nokkien tai kampuran asentotunnistin. Toinen aiheuttaa noita oireita.
Leave a comment:
-
-
M57n2 tuplaturbo ei käynnisty lämpimänä
Onko kellään ideoita mistä voi johtua ettei auto käynnisty lämpimänä? Kylmällä käynnistyy heti. Autoon laitettu ohjelma, siinä sitten kun lähti kiihdyttelwmään syttyi moottorivalo, ajoin normaalisti lähimpään pysähkiin ja sammutin auton jonka jälkeen ei suostunut käynnistymään. Vikakoodi herjasi jotain rail painetta. Kun kone hieman viileni niin lähti käyntiin ongelmitta. Uudestaan moottorivalo ei syttyny, mutta kun painaa tallaa hieman kovemmin niin huomasin nykimistä 2-3500rpm kohdilla. Olisilo suutin vuoto mahdollinen vai siirtopumppu mennyt? Lisäksi huomasin hieman diiselin hajua, inpalla testattu tankin pumppu ja ainakin kuulosti toimivan. Suutimet katottu vikakoodin lukijalla ja heitti jotain tämmöstä lukemaa s1:0,3 s2:0,4 s3:0,4 s4:0,5 s5:0,3 s6:1,0. Railpaineet tyhjäkäynnillä kaasuttaessa vaikuttivat normaalilta.
Kulutus nousi huomattavasti noin yhden litran verran per/100km
Mistä lähteä vikaa paikantamaan?Tags: None
-
Leave a comment: