Tuo oikeanpuoleinen avain kuvassa ei ole käsittääkseni kaukosäädön avain vaan siinä on vain valoa varten tuo nappi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
735 -88 m30b34 ihme puutumisvika
Collapse
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Haju69 View PostTuo oikeanpuoleinen avain kuvassa ei ole käsittääkseni kaukosäädön avain vaan siinä on vain valoa varten tuo nappi.
Väittäisin että tuon näköinen tuossa keskellä ylhäällä. Otan vielä kuvia perjantaina siitä kun pääsen autolle.
Täällä myös lisää juttua jossa kuva katosta ja juuri tuollainen se olikin:
Comment
-
-
Jotenkin tuo puutumisvika vaikuttais kaasuläpän asentotunnistinvialta tai jumittavalta lisäilmaluistilta.nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
Comment
-
-
Jees.. Minkähänlaisia mittaustuloksia kaasuläpän asentotunnistimesta pitäisi tulla? :think
Tässä olis yks video mutta ei taida saada oikein selvää. Matalilta kierroksilta röpöttelee ennenkö ottaa kiekkaa. Putsasin tulpat ja virranjakajan kannen + pyörijän. Alkoi toimimaan vähän paremmin. Varsinkin tulppien putsauksen jälkeen lähti tulille heti.
Lambdaa en putkistosta löytänyt, enkä myöskään paikkaa.
Videolla on putki yhdestä liitoksesta auki.
[Videoon KLIK!]
Sitten olisi kuvanmukainen liitin hakemassa paikkaansa.
Auton alta katsottuna imusarjan alle, rintapellin puolella moottoria, about 5 sylinterin kohdalla. Turha vai jostain irti? En löytänyt paikkaa.
Uuden kytkimen kanssa pääsi hiekkatielle koittamaan vetoja, vedot kaikki tallessa kyllä, kolmoselle asti kylki edellä ja alko hirvittää
Ongelmat siispä kaikki alakierroksilla.Last edited by noonakki; 12-12-2014, 23:31.
Comment
-
-
Ja unohdin myöskin mainita että tallissa kun ovet kiinni tuota käytteli meinasi happi loppua. Eli todella kitkerää pakokaasuaSelvä oire. Mulla oli yksi w124 2.0 bensa ja siellä oli iso imuvuoto eikä sekään pelannut kun kierroksilla mutta se ei pysynyt käynnissä tyhjäkäynnillä ollenkaan. Ja pakokaasu haisi samalle. :think
Comment
-
-
Paljonko tällä on nyt ajettu ongelmien alkamisen jälkeen? Soppapumppu tekee noita oireita yleensä pikkuhiljaa kavalasti kun alkaa olla finaalissa.Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
http://velkakello.fi/
Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486
Comment
-
-
Originally posted by peeämwee View PostPaljonko tällä on nyt ajettu ongelmien alkamisen jälkeen? Soppapumppu tekee noita oireita yleensä pikkuhiljaa kavalasti kun alkaa olla finaalissa.
Mutta osaako joku sanoa onko tuossa tyhjäkäyntipömpelissä vika? Tai olisko jollain eteläpohjanmaan alueella varmasti ehjää lainata?
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostViallinen lambda aiheuttaa ainakin tukehtumisen tunnetta. Ja bensankulutuksen kasvua näin ollen. Jos ei imuvuotoa löydy...
Comment
-
-
Vähän päivitystä tähänkin probleemaan.
Eli kun vika tulee päälle niin kierrokset jää tyhjäkäynnillä 1500 ja kun koskee kaasuun niin tukehtuu. Jos antaa käydä tyhjää sen verran että auto tiputtaa yhtäkkiä kierrokset tyhjäkäynnille niin toimii aivan normaalisti. Tulpat vaihdoin juuri ja niillä nyt ei ainakaan tähän vikaan ollut mitään vaikutusta.
Ja toinen vika, puhaltimen moottori täysillä tai ei ollenkaan, siitä kuva alla.
Ihme kun koko auto ei ole palanut aikoinaan
Comment
-
Comment