Announcement

Collapse
No announcement yet.

E32: Trans Program/ Kytkinpakka A automaattilaatikosta sökönä. VIKA KORJATTU.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bember
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 479
    • Kirkkonummi

klonk-klonk

sattuu mulla olemaan tuo klonk-klonk ongelma, joka, ääni siis, tiheentyy nopeuden mukaan ja häviää noin satkussa. Johtuu laatikon kumikannattimien murenemisesta jolloin takaosa ja kardaani päässeet laskeutumaan hieman. Kardaanissa oleva millin paksuinen pellinpala (tasapainotus?) ottaa joka kierrokesella kiinni suojapeltiin. Tarvisin muuten netistä kuvan noista kumikanattimista ja muistan jostain Hollantilaiselta tee-se-itsesivustolta sellaisen nähneen mutta ei muistu saitti mieleen, onks tietoo?

Comment

• djanni
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 883
      • 03

Originally posted by bember
      sattuu mulla olemaan tuo klonk-klonk ongelma, joka, ääni siis, tiheentyy nopeuden mukaan ja häviää noin satkussa. Johtuu laatikon kumikannattimien murenemisesta jolloin takaosa ja kardaani päässeet laskeutumaan hieman. Kardaanissa oleva millin paksuinen pellinpala (tasapainotus?) ottaa joka kierrokesella kiinni suojapeltiin. Tarvisin muuten netistä kuvan noista kumikanattimista ja muistan jostain Hollantilaiselta tee-se-itsesivustolta sellaisen nähneen mutta ei muistu saitti mieleen, onks tietoo?
      Tarkoitit varmaan tätä:
      http://www.bimmerboard.com/forums/posts/124232

Mullekin soitettiin tänään korjaamolta, ja kerrottiin juuri noiden kumikannattimien olevan loppu, kuten myös kardaanin keskilaakerin, jonka vaihtamista linkin kuvasarja kuvaa.
      Last edited by djanni; 31-05-2006, 17:59.

Comment

• djanni
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 883
        • 03

Jos jotain kiinnostaa, niin vika on nyt korjattu, ja ensimmäiseen viestiin on listattu tehdyt toimenpiteen ja niiden hinta.

Comment

• tenho.ite
          Bimmer Rookie
          • Apr 2005
          • 159
          • kokkola

olipa kallis remontti.itse tein juuri saman kokonaiskustannukset jäi alle 200e.
          Joskus minusta tuntuu kuin ymmärtäisin kaiken,
          sitten palaan tajuihini.

Comment

• Guest's Avatar

Mulla on vikana just toisin päin, eli ei mee taakse. Neuvona oli venttiilikoneiston kollaaminen ja jos se ei auta, niin B-pakan vaihtaminen. Mistä te ootta noita automaatin osia hankkineet? Löytyykö korkeamman stallin turbiineja mistään?

Comment

• djanni
              Bimmer Enthusiast
              • May 2006
              • 883
              • 03

Originally posted by tenho.ite
              Niinpä . Olisi varmaankin semmoinen homma joka kannattaisi osata .

Comment

• jappi
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2004
                • 206

Originally posted by tenho.ite
                Ilmeisesti vaihdoit pelkän A-pakan levyt. Olettaisin että tuohon 1250 euron hintaan kuuluu kaikki kitkalevyt ja stefat. Itsellä maksoi tonnin noin vuosi sitten vastaava remppa.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎