Autossa on sellainen ongelma että kylmiltään lähdettäessä vaihteisto ei vaihda ilmeisesti 2 tai 3 vaihdetta suuremmalle. N.10 min. ajon jälkeen vaihteisto alkaa toimimaan aivan moitteetta?! Tähän vikaan ensimmäisenä ajattelin kokeilla vaihteistoöljyyn vaihtoa... Vaihteisto on ilmeisesti ZF 4HP24?! Miten tämä flush/kierrätys vaihto tasan tarkalleen toimii ja paljonko/mitä öljyä tälläiseen laatikkoon menee?! Olen myös kuullut ja itseasiassa kokenutkin forten automaatti vaihteiston sekaan lisättävää ainetta (kyseisessä autossa ongelmat hävisivät)... Kyseessä EI ollut bemari mutta uskaltaako/kannattaako sellainen heittää öljynvaihdon yhteydessä öljyn sekaan?!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
750iA e32 vaihteistoöljyn (flush) vaihto
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw Master View Post6-8litraa.E91 320d ///M-Sport "Voll"
E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
Comment
-
-
Originally posted by jones69 View PostNo nyt tuli ongelma... Autodata sanoo että dexronII ja taas netistä löydetyssä faktassa sanotaan että dexronIII. Ja duunikaveritkin on sitä mieltä ettei III:sta ollut vuonna 88E91 320d ///M-Sport "Voll"
E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
Comment
-
-
735iA teki aikanaan samaa ja kyllä se ihan rikki oli ja meni pahemmaks vaan.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKolmonen hiukan halvempaa niin laita sitä.
esim. Mobil atf320 sopii täysin.E91 320d ///M-Sport "Voll"
E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
Comment
-
-
Originally posted by jones69 View PostOk... Eli siis Dexron III... Entäs onkos ZF4HP22:ssa sama suodatin ja tiiviste kun 24:ssa?! Tuon mukaan ymmärtääkseni olisi?! ---> http://www.realoem.com/bmw/partgrp.d...52&hg=24&fg=15750 Oxfordgrun
__
Comment
-
Comment