Elikkäs, auto käy tyhjäkäyntiä todella huonosti. tuntuu että muutama pytty kokonaan pois pelistä tyhjäkäynnillä. Kaasulla toimii suht hyvin ja tuntuu että olis vedot tallella ihan hyvin. En oo koskaan ajanut ehjää e32 740 niin ei voi sanoo että puuttuuko paljoa tehoja. Kiertää rajottajalle asti ilman ongelmia. Ennen uutta kampiakselin asentotunnistinta ei kiertänyt kuin 4000rp/m
Antaa vikakoodia 1 lambdasta. Lambda vaihdettu kerran. Samalla poistettiin vikakoodit, mutta vikakoodi palasi. Lambdan piuhat ehjät.
Vaihdettuja osia:
1. Imusarjan tiivisteet
2. Separaattorin kalvo
3. kaikki 8 puolaa, uusia.
4. Ilmamassamittari (bosch), uusi
5. Kampiakselin asentotunnistin
6. tulpat
7. Ilmansuodatin
8. Polttoainesuodattimet
Autosta tutkittu imuvuotoja suihkuttamalla jarrucleaneria imupuolelle. Mistään ei löydy vuotoja.
kaasuläpän asentotunnistin mitattu
jäähdytinnesteen lämpötila-anturi mitattu
Katalysaattorit tyhjennetty.
Ei anna vikakoodeja muualta kuin 1 lambdasta. Tyhjäkäynti on n. 500-550rp/m ja koko auto heiluu kun käy tyhjäkäyntiä.
Pakoputkessa ei vuotoja ennen lambda-antureita. Jonkinverran vuotoja lambda-antureiden jälkeen.
Viisaammat valaiskoon, ittellä loppuu ideat pikkuhiljaa
Antaa vikakoodia 1 lambdasta. Lambda vaihdettu kerran. Samalla poistettiin vikakoodit, mutta vikakoodi palasi. Lambdan piuhat ehjät.
Vaihdettuja osia:
1. Imusarjan tiivisteet
2. Separaattorin kalvo
3. kaikki 8 puolaa, uusia.
4. Ilmamassamittari (bosch), uusi
5. Kampiakselin asentotunnistin
6. tulpat
7. Ilmansuodatin
8. Polttoainesuodattimet
Autosta tutkittu imuvuotoja suihkuttamalla jarrucleaneria imupuolelle. Mistään ei löydy vuotoja.
kaasuläpän asentotunnistin mitattu
jäähdytinnesteen lämpötila-anturi mitattu
Katalysaattorit tyhjennetty.
Ei anna vikakoodeja muualta kuin 1 lambdasta. Tyhjäkäynti on n. 500-550rp/m ja koko auto heiluu kun käy tyhjäkäyntiä.
Pakoputkessa ei vuotoja ennen lambda-antureita. Jonkinverran vuotoja lambda-antureiden jälkeen.
Viisaammat valaiskoon, ittellä loppuu ideat pikkuhiljaa
Comment