Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 750 -88, puolet motista käy --- TOIMII :D
Collapse
X
-
Originally posted by FünfZweiFünf View PostKoitapa mittailla yleismittarilla suuttimien liittimiltä jännitettä...pitäis kai olla koko ajan joku vaihteva lukema 0,3 - 1 V.
Ja tosiaan motronic antaa suuttimelle maata...plussa tulee toiseen napaan koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by tmth View Post
Kuitenkin M60:ssä on alumiininen lohko, neliventtiilikannet ja jakopää ketjulla joita ei M40 moottorissa ole.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by tmth View Post
Kuitenkin M60:ssä on alumiininen lohko, neliventtiilikannet ja jakopää ketjulla joita ei M40 moottorissa ole.
Sori offtopic.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Sellainen
vika tuli löydettyä, että toiselle puolalle ei tule lainkaan kipinää.
Plussat ja miinukset kyllä löytyy.
Voiko virranjakaja tai pyörijä olla sökö? (vaihdettu molemmat puoli vuotta sitten, molemmilta puolilta)
Voiko eml-boxi aiheuttaa sen ettei puola toimi?
Missä päin e32 750 sijaitsee nuo boxit?
Jos sama sarjanro niin voiko vaihtaa päittäin ja kokeilla, että vaihtuuko vika toiselle
puolelle mottia?
Niin ja kaasuläpätkin tuli tsekattua ja ne toimii....Last edited by Monuve; 23-10-2011, 10:34.
Comment
-
-
Ohjausboxit 3kpl on vänkärin konehuoneesssa vänkärinpuolen sähköboxissa heti tuulilasin edessä.
Ootko tsekannu kampiakselin asentotunnistimen, molemmat?
Voihan periaatteessa virranjakajan kannesta keskikontakti rikki. Varsinkin jos on halvat tarvikekannet on niissä sattunu joskus vastaan ihan uutenakin toimimattomia. Pyörijä tuskin on viallinen jos nyt vaan saa kontaktin aikaan. Ootko mitannu puolan ja virranjakajan väliset johdon resistanssin? Antaako uusikaan puola siis lainkaan kipinää vai eikö kipinä vaan kulje puolalta tulpille asti?
Comment
-
-
Puolan kansantasavalta
Niin, siis toiselle puolalleko ei tule kipunaa ??
Virranjakajahan vain jakaa sen suurjännitteen tulpille, joten niissä ei ole vika. Vai miten tuon mittasit.
Kannattaa tosiaan mitata molemmat kampiakselintunnistimet. Niissä on kolme nastaa, vasemmalta lukien nastat 3,2 ja 1. Nastojen 1 ja 2 välissä tulisi olla noin 540 ohmin resistanssi. Vahva veikkaus on, että toinen on sökö tai johto poikki tms.
DME:n pääreleet voisi myös tarkistaa (yleensä valkoisia)
EML koordinoi molempien puolien moottorinohjausbokseja ja niiden toimintaa (myös suihkutusta ym.), joten sinne ei kannata ruuvarin kanssa ekana sännätä.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Originally posted by jaskap View PostNiin, siis toiselle puolalleko ei tule kipunaa ??
Virranjakajahan vain jakaa sen suurjännitteen tulpille, joten niissä ei ole vika. Vai miten tuon mittasit.
Kannattaa tosiaan mitata molemmat kampiakselintunnistimet. Niissä on kolme nastaa, vasemmalta lukien nastat 3,2 ja 1. Nastojen 1 ja 2 välissä tulisi olla noin 540 ohmin resistanssi. Vahva veikkaus on, että toinen on sökö tai johto poikki tms.
DME:n pääreleet voisi myös tarkistaa (yleensä valkoisia)
EML koordinoi molempien puolien moottorinohjausbokseja ja niiden toimintaa (myös suihkutusta ym.), joten sinne ei kannata ruuvarin kanssa ekana sännätä.
Meinasin ettei virranjakajankannesta tule mitään sähköä puolalle..... puola on kunnossa, testattu ehjällä (monella kappaleella).
Puolallehan tulee kaksi kaapelia 15 ja 1 ja 15 tulee plus ja 1 tulee miinus ja molemmat toimii.
Missä nuo kampiakselintunnistemet sijaitsee? Et voisin ne vielä äkkiä testata.....
Comment
-
-
Originally posted by Kiko750 View PostOhjausboxit 3kpl on vänkärin konehuoneesssa vänkärinpuolen sähköboxissa heti tuulilasin edessä.
Ootko tsekannu kampiakselin asentotunnistimen, molemmat?
Voihan periaatteessa virranjakajan kannesta keskikontakti rikki. Varsinkin jos on halvat tarvikekannet on niissä sattunu joskus vastaan ihan uutenakin toimimattomia. Pyörijä tuskin on viallinen jos nyt vaan saa kontaktin aikaan. Ootko mitannu puolan ja virranjakajan väliset johdon resistanssin? Antaako uusikaan puola siis lainkaan kipinää vai eikö kipinä vaan kulje puolalta tulpille asti?
Ei tapahtunut muutosta, eli ne on kunnossa.
Nyt ei tule mieleen kuin et kansi on sökö. Käyn nyt ostamassa kun ei se niin hirveitä maksa... kai sen pyörijänkin voisi ostaa kun ne on yhteensä n. 80€'
En ole mitannut resistanssia. Mikä sen pitäisi olla?
Comment
-
Comment