Originally posted by FünfZweiFünf
View Post
E32 750 -88, puolet motista käy --- TOIMII :D
Collapse
X
-
Jännitehän vaihtelee silloin 0-12V koko ajan
Yleismittari ei siihen vain kerkeä mukaan...
-
Yks tallanen tapaus oli, kattitukossa toiselta puolen. Sen puolen imuaanet kuulosti ihan pakoaanilta.
Leave a comment:
-
''Originally posted by bmwcruiser View PostKysymys: Onko kyseisessä V12 padassa 1 vai 2 moottorinohjausboksia? Yhtään kyseistä mottia tuntematta kiinnostaa tämä tieto. Että ovatko tuon ajan boksit osanneet ohjata 12 sylinteristä konetta. Jos siellä se 2 boksia olisi, niin nämähän kannattaisi ehdottomasti vaihtaa päittäin. Heti kun bensapuoli on varmistettu..
Joskus jostain luin, että tämä kone on kuin kaksi m20b25 mottia yhdessä ja kaikkea muutakin tuntuu olevan tuplamäärä normiin verrattuna...
Juuu on onhan siellä kaksi ja molempia on päittäin vaihdettu... muttta muutosta ei tapahtunut :(
Leave a comment:
-
Originally posted by Tonton View Postjuu näinhän se on
onhan tuo m60:kin 2xm40
ihme touhua noilla e30 miehillä kun ensiksi haukutaan m40 ja sitten laitetaan niitä kaksi takaisin
laittasivat edes sen m62:n kun se on sentään tehty kahdesta m43:sta, niissä kun on jakopäätkin ketjulla ja paljon pienempi kulutus

Kuitenkin M60:ssä on alumiininen lohko, neliventtiilikannet ja jakopää ketjulla joita ei M40 moottorissa ole.Last edited by tmth; 04-10-2011, 08:30.
Leave a comment:
-
juu näinhän se onOriginally posted by bmwcruiser View PostKysymys: Onko kyseisessä V12 padassa 1 vai 2 moottorinohjausboksia? Yhtään kyseistä mottia tuntematta kiinnostaa tämä tieto. Että ovatko tuon ajan boksit osanneet ohjata 12 sylinteristä konetta. Jos siellä se 2 boksia olisi, niin nämähän kannattaisi ehdottomasti vaihtaa päittäin. Heti kun bensapuoli on varmistettu..
Joskus jostain luin, että tämä kone on kuin kaksi m20b25 mottia yhdessä ja kaikkea muutakin tuntuu olevan tuplamäärä normiin verrattuna...
onhan tuo m60:kin 2xm40
ihme touhua noilla e30 miehillä kun ensiksi haukutaan m40 ja sitten laitetaan niitä kaksi takaisin
laittasivat edes sen m62:n kun se on sentään tehty kahdesta m43:sta, niissä kun on jakopäätkin ketjulla ja paljon pienempi kulutus
onko muuten tuo ballella 850:ssä ollut ongelma jo pois suljettu?
Leave a comment:
-
Kysymys: Onko kyseisessä V12 padassa 1 vai 2 moottorinohjausboksia? Yhtään kyseistä mottia tuntematta kiinnostaa tämä tieto. Että ovatko tuon ajan boksit osanneet ohjata 12 sylinteristä konetta. Jos siellä se 2 boksia olisi, niin nämähän kannattaisi ehdottomasti vaihtaa päittäin. Heti kun bensapuoli on varmistettu..
Joskus jostain luin, että tämä kone on kuin kaksi m20b25 mottia yhdessä ja kaikkea muutakin tuntuu olevan tuplamäärä normiin verrattuna...
Leave a comment:
-
Ennen tukkien purkamista irrota bensan tuloletkut tukilta ja kato tuleeko soppa sinne asti molemmista rööreistä. Pumput pitäis jauhaa ja paineet nousta kun on virrat päällä.Originally posted by Monuve View Postkatsottu ja kunnossa on. Huomenna irrotan tukit ja katson lentääkö bensa....
Leave a comment:
-
sulakkeet
katsottu ja kunnossa on. Huomenna irrotan tukit ja katson lentääkö bensa....
Leave a comment:
-
on käyty muutama kuukausi sitten läpi nuo asiat
on käyty muutama kuukausi sitten läpi nuo asiatOriginally posted by zener View PostOnko tuosta kaikki yleisimmät käyty läpi? Kaasuläpät putsattu? Imuvuodot tutkittu/korjattu? Tuottaako polttoainepumput tarpeeksi? Tulpanjohdot kunnossa?
Leave a comment:
-
Mulla oli samat oireet keväällä '88 750:ssä
Toinen polttoainepumppu oli simahtanu ja toinen puoli koneesta ei saanu soppaa lainkaan. Helppo koittaa kun irrottaa suutintukista letkun ja kattoo tuleeko gasoa. Tuntee sen kyllä letkua puristamallakin, jos painetta on niin letku on kova. Uutta pumppua tankkiin ja sillä korjaantu.
Kannattaa kattoa toki ennen pumpun vaihtoa bensapumppujen releet apparin lokasuojan päältä ja pumppujen sulakkeet kuskin puolen sulakerasiasta.
Leave a comment:
-
Voisko olla samaa ongelmaa kuin mulla...
En tiedä minkä verran sun ja mun koneissa on systeemeissä eroa, ja mutta näyttää siltä että mun E34 525 M50B25 pudottaa yhtä pyttyä pois pelistä koska ykkössuuttimen ohjausjännite katoaa välillä jostain syystä...
Koitapa mittailla yleismittarilla suuttimien liittimiltä jännitettä...pitäis kai olla koko ajan joku vaihteva lukema 0,3 - 1 V.
Ja tosiaan motronic antaa suuttimelle maata...plussa tulee toiseen napaan koko ajan.
Leave a comment:
-
Onko tuosta kaikki yleisimmät käyty läpi? Kaasuläpät putsattu? Imuvuodot tutkittu/korjattu? Tuottaako polttoainepumput tarpeeksi? Tulpanjohdot kunnossa?
Leave a comment:
Leave a comment: