Moi taas...
Tein uuden topicin kun vika onkin aivan erilainen nyt
-bensupumput toimivat
- puolat toimivat
- yksi sulake oli palanut ja nyt toinenkin pitkä toimii (oli rikki)
- parkit saavat edellleen sen 8,9V eli kai kokeilen juottaa yhden boxin jos lähtisi toimimaan... (oliko se lkm-boxi joka ohjasi valoja?)
- toisesta topicista lainattu jonka olen aloittanut
-Kannattaa tosiaan mitata molemmat kampiakselintunnistimet. Niissä on kolme nastaa, vasemmalta lukien nastat 3,2 ja 1. Nastojen 1 ja 2 välissä tulisi olla noin 540 ohmin resistanssi. Vahva veikkaus on, että toinen on sökö tai johto poikki tms.
- mittasin molemmat niin molemmista tuli 42,9ohmia.... (ja ne mistä minä mittasin niin niissä oli kyllä kaksi nastaa... eli ovatko vääriä antureita?)
- mutta molemmilta puolilta tulee kipinää ja toiselta puolelta kokeilin yhtä tulppaa irti ja löi kipinää.... (tulpat vaihdettu vuosi sitten 100 000km kestäviksi tulpiksi)
- eli auto vähän "hörähtää" aina ekalla kerralla kun starttaa kylmänä, mutta ei käynnisty kunnolla..... bensaa tulee bensansäätimille saakka ja kipinää. no tietty 11kpl tulppia on vielä kokeilematta ja jakotukkia en ole irti ottanu, että lentääkö kaikista bensaa.... konehuoneeseen saakka tulee kyllä bensaa molemmin puolin.....
Eli mistä tutkin seuraavaksi?
Maffit putsasin ja sääsin vuosi sitten katsastukseen ja ne toimisivat ainakin silloin hyvin, mutta voivatko ne vaikuttaa täysin käynnistymiseen?
Entä imuvuodot? Niitä letkuja en ole vaihtanut.....
Entä voisiko nyt olla moottorinohjaus boxeissa vikaa?
Enää käymään niin saan katsastukseen... ja korttikin on kohta taskussa
Toivottavasti saatte selvää tekstistäni
Neuvot olisi tarpeeseen, kiitos jo etukäteen...
Tein uuden topicin kun vika onkin aivan erilainen nyt
-bensupumput toimivat
- puolat toimivat
- yksi sulake oli palanut ja nyt toinenkin pitkä toimii (oli rikki)
- parkit saavat edellleen sen 8,9V eli kai kokeilen juottaa yhden boxin jos lähtisi toimimaan... (oliko se lkm-boxi joka ohjasi valoja?)
- toisesta topicista lainattu jonka olen aloittanut
-Kannattaa tosiaan mitata molemmat kampiakselintunnistimet. Niissä on kolme nastaa, vasemmalta lukien nastat 3,2 ja 1. Nastojen 1 ja 2 välissä tulisi olla noin 540 ohmin resistanssi. Vahva veikkaus on, että toinen on sökö tai johto poikki tms.
- mittasin molemmat niin molemmista tuli 42,9ohmia.... (ja ne mistä minä mittasin niin niissä oli kyllä kaksi nastaa... eli ovatko vääriä antureita?)
- mutta molemmilta puolilta tulee kipinää ja toiselta puolelta kokeilin yhtä tulppaa irti ja löi kipinää.... (tulpat vaihdettu vuosi sitten 100 000km kestäviksi tulpiksi)
- eli auto vähän "hörähtää" aina ekalla kerralla kun starttaa kylmänä, mutta ei käynnisty kunnolla..... bensaa tulee bensansäätimille saakka ja kipinää. no tietty 11kpl tulppia on vielä kokeilematta ja jakotukkia en ole irti ottanu, että lentääkö kaikista bensaa.... konehuoneeseen saakka tulee kyllä bensaa molemmin puolin.....
Eli mistä tutkin seuraavaksi?
Maffit putsasin ja sääsin vuosi sitten katsastukseen ja ne toimisivat ainakin silloin hyvin, mutta voivatko ne vaikuttaa täysin käynnistymiseen?
Entä imuvuodot? Niitä letkuja en ole vaihtanut.....
Entä voisiko nyt olla moottorinohjaus boxeissa vikaa?
Enää käymään niin saan katsastukseen... ja korttikin on kohta taskussa
Toivottavasti saatte selvää tekstistäni
Neuvot olisi tarpeeseen, kiitos jo etukäteen...
Comment