no Tässä viimesimmän tutkinnan jälkeen alko paljastua että jotain ongelmaa näitten releitten kanssa on ollu koska kolme relettä oli ilman relepohjia eli kytketty abikoilla... Nää kolme relettä löyty ku nosteli vaihteiston ja moottorinohjausboksit pois tieltä. Releet pyöri muutenki pelkkien johtojen perässä siellä kotelossaan eikä ollu missään telineessä kiinni.. Nämäkin siis vaihdoin uusiin releisiin muttei vaan tuntunu vaikuttavan mihinkään...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 740iL käynnistysongelma + ABS ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by Zoui View PostOnko ne mun ehdottamat releen perseet katsottu/mitattu, aika helkkarin monessa noi on mennyt. Alla pari kuvaa, eli kun tuo pieni vedenpoistoreikä menee tukkoon, alkaa pohjat uida ja tulos on toisen kuvan mukainen. Monesti kaikki on ylhäältä katsottuna ihan ok, mutta kun roippeet kaivaa tuolta irti ja ylös, alapuoli on tuollainen...
Comment
-
-
Originally posted by RS2 View PostMissä päin autoa nuo releet sijaitsee, jotka saattavat uida?Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
kertosko joku viisas nyt mulle onko noita starttiin liittyviä releitä monta kappaletta? Koska oon käsittäny että startin releitä on yksi mistä lähtee virta solenoidille ja tähän releeseen tulee 4 johtoa. Tästä releestä oon saanu pyöritettyä moottoria mutta tämä on täysin ehjällä relepohjallaki. Siis syöttämällä solenoidille lähtevään pinniin virtaa. Ihmetyttää nyt vaan että miks tästä laitteesta olevinaan oli ews boksi rikki ja samaan aikaan muka lakannu virta kulkemasta startin herätteelle. Vikakoodeja ei tällä hetkellä ole. Ja ews on kunnossa. Uskaltaskohan tätä koittaa käyntiin syöttämällä sinne solenoidille nyt virtaa vai täytyykö sen virran tulla virtalukon kauta että kaikki boksitki herää?
Comment
-
Comment