Announcement

Collapse
No announcement yet.

e38:n ahtaminen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • L.H
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 2481
    • Lohja

    #16
    Originally posted by KFZ-Koenig
    Väitteleminen on kivaa Lisää tällasia topikkeja!!!!!!!



    Hemi sanoo, että ihan aikuisen oikeasti näitä ei ole suomenmaassa tehty.... tai jotain...
    No hemi sanoo paljon muutakin, mitä ei aikuisten oikeasti pidä ottaa tosissaan.. Ajattelin vaan että olisi saattanut olla tietoa.
    “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

    Comment

    • m5 lemans
      Bimmer Rookie
      • Oct 2005
      • 190
      • espoo

      #17
      Demec asensi mun entiseen autoon (E39 530 "Kimi" = Kompressor Intercooler M-Sport Injection)...arvatkaapas mitä...kompuran (Vortech) ja välijäähdyttimen. Ainoa tapa saada leima olisi ollut tehdä se VTT testi sekä "päivittää" autoa vastamaan yhtä tehokasta mallia (=M5: jarrut, alusta jne). Ei vaan tehty. Katsastus hoidettiin poistamalla kompuran vähäxi aikaa...En suosittele.

      Comment

      • pyroz
        BTCF Member
        • Nov 2002
        • 6709
        • PK-seutu

        #18
        Hyvin te taas vedätte. Montako vastausta on tullut alkup. kysymyksiin?

        Mitenkä käytännössä tuommosen 730 V8 tekniikalla(m60 kone) olevan pirssin ahtaminen kannattaa käytännössä tehdä?
        Mitä kaikkea kannattaa kyseisessä autossa/tekniikassa huomioida?
        Mitä kaikkea mahdankaan tarvita tehon lisäykseen?

        Kumpi olisi parempi vaihtoehto, remmiahdin vai ihan tavallinen hiusten kuivaaja, kun ajatellaan myös taloudellisesti?
        Turvat tukkoon jos ei ole mitään asiaa.
        S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

        Comment

        • KFZ-Koenig
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 2900

          #19
          Originally posted by m5 lemans
          Demec asensi mun entiseen autoon (E39 530 "Kimi" = Kompressor Intercooler M-Sport Injection)...arvatkaapas mitä...kompuran (Vortech) ja välijäähdyttimen. Ainoa tapa saada leima olisi ollut tehdä se VTT testi sekä "päivittää" autoa vastamaan yhtä tehokasta mallia (=M5: jarrut, alusta jne). Ei vaan tehty. Katsastus hoidettiin poistamalla kompuran vähäxi aikaa...En suosittele.
          Tiedätkä oliko Demec saanut yhtään jälkiahdettua autoa laillisesti leimalta läpi? Olisivatko he olleet sun tapauksessa valmiita kokeilemaan VTT:n testin läpäisyä, jos olisit suostunut maksamaan kulut siitä vai kuka päätti jättää testin väliin?

          Anteeksi kauheasti, jos tämä viesti on OT ja jos mun olisi pitänyt pitää turpani kiinni
          Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎