Demec asensi mun entiseen autoon (E39 530 "Kimi" = Kompressor Intercooler M-Sport Injection)...arvatkaapas mitä...kompuran (Vortech) ja välijäähdyttimen. Ainoa tapa saada leima olisi ollut tehdä se VTT testi sekä "päivittää" autoa vastamaan yhtä tehokasta mallia (=M5: jarrut, alusta jne). Ei vaan tehty. Katsastus hoidettiin poistamalla kompuran vähäxi aikaa...En suosittele.
Hyvin te taas vedätte. Montako vastausta on tullut alkup. kysymyksiin?
Mitenkä käytännössä tuommosen 730 V8 tekniikalla(m60 kone) olevan pirssin ahtaminen kannattaa käytännössä tehdä?
Mitä kaikkea kannattaa kyseisessä autossa/tekniikassa huomioida?
Mitä kaikkea mahdankaan tarvita tehon lisäykseen?
Kumpi olisi parempi vaihtoehto, remmiahdin vai ihan tavallinen hiusten kuivaaja, kun ajatellaan myös taloudellisesti?
Demec asensi mun entiseen autoon (E39 530 "Kimi" = Kompressor Intercooler M-Sport Injection)...arvatkaapas mitä...kompuran (Vortech) ja välijäähdyttimen. Ainoa tapa saada leima olisi ollut tehdä se VTT testi sekä "päivittää" autoa vastamaan yhtä tehokasta mallia (=M5: jarrut, alusta jne). Ei vaan tehty. Katsastus hoidettiin poistamalla kompuran vähäxi aikaa...En suosittele.
Tiedätkä oliko Demec saanut yhtään jälkiahdettua autoa laillisesti leimalta läpi? Olisivatko he olleet sun tapauksessa valmiita kokeilemaan VTT:n testin läpäisyä, jos olisit suostunut maksamaan kulut siitä vai kuka päätti jättää testin väliin?
Anteeksi kauheasti, jos tämä viesti on OT ja jos mun olisi pitänyt pitää turpani kiinni
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment