Announcement

Collapse
No announcement yet.

e38 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E38
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 269
    • HKI,TKU

Originally posted by Erich
    Eli älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää niinkuin minä sanon. Ja pitäkää ne orkkispallot. Siis jos haluatte oikeasti mukavan auton ja ajatte Suomessa. Oleellinen osa seiskaa menee täysin harakoille jos rengastusta tuosta muuttaa. Niin se vaan on. Mutta riippuu tietysti mitä autoltaan haluaa ja sehän on täysin makuasia se.

Kyllä mä mietin viimekeväänä useaan otteeseen että mun täytyy olla päästäni vialla kun pilaan hyvän auton tuollaisella rengastuksella. Mutta koska mulla ei vielä ennen viimekevättä ole missään autossa ollut teinirengastusta, niin tuumasin että kaikkea täytyy kerran kokeilla. Jälkipuberteetti iski!
    Mä nostan hattua kommenteillesi. Yleensä kaverit täällä ovat linjalla " 20" vanteet E39:ssä = ei mitään vaikeuksia Helsingin miinakentillä. Parempi kuin orggis tai ainakin yhtä mukava..."

Mikä *ttu tästä nyt hajos, kun alko pitään niin *lvetillistä meteliä... Ai juu, se oli tää Suomi?
    Tästä kommentista irtosi parhaat naurut. Mulla tapahtuu tätä hyvin usein vaikka asun täällä ja harvemmin ajan ulkomailla. Pietarissa oli kyllä sellaset kadut että tuli ikävä Suomeen...Helsinkiin...mukulakivikatuja...

Niin, millaista ajoa ajat. Jos on keskustassa etsimässä parkkipaikkaa ja putiikki menee kiinni 5 min päästä niin joskus siebenin koko ihistää, kun joutuu dissaamaan kolme neljästä pysäköintiruudusta. Kas kun ne dorkat mitoittaa pysäköintiruudut riisikipoille. Ei yksinkertaisesti aina taivu peruuttamaan taskuun, kiitos raideleveyden ja akselivälin. Tai jos ollaan rivissä niin corollan oveen jää sen norttiaskin verran tilaa. Kyllä sen sitten ovesta näkee minkä värinen corolla se oli.
    Tämä on totta. Seiskan kanssa olen lopettanu kokonaan parkkiruutujen käyttämisen ja ajan aina parkkihalliin. Ei jaksa run**aa noiden pienien ruutujen kanssa. Yleensä palkkiona on vielä naarmu purkurissa kun joku mötky on lähtenyt liikenteeseen takaa / edestä.

Toisaalta siebenissä on ihan eri tavalla tilaa hengittää kuin monessa muussa, oleellinen osa mukavuutta pitkällä matkalla. Samoin kuin ruuhkassakin. Ei sillipurkki-efektiä.
    E38 lyhyenäkin mallina mahtavan tilava. Takapenkillä on kuule monesti vaihdettu lapsen vaipat ja annettu tissiä (siis lapselle). Vaimo on ollut tyytyväinen kun on tilaa hoitaa tollopäätä. Takaluukkuun sitten menee leveydenkin puolesta paljon enemmän tavaraa kuin E39:iin. Perhe-sedanina E38 on hyvin "toimiva". Vielä kun olis kaatuvat takapenkit... okei sori nyt meni jo riisikuppilinjalle.
    Autotalli:
    -07 Lexus GS300
    -96 Mercedes-Benz SL320
    -79 Wartburg 353W Tourist
    -66 Cadillac Coupe De Ville

Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢