Ihan varmuuden vuoksi.. Se vänkärin peili menee peruutusasentoon, kun peilien säädön puolenvaihdin on asetettu kuljettajan puoleiseen asentoon. Kun käännät säädön vänkärinpuolelle, ei peili mene peruutusasentoon. Itse tykkään perutella normaalisti tuolla perinteisellä asennolla
Tällainen ominaisuus on siis E38:ssa. Varmistin nyt vain, ettei kyse ole käyttövirheestä
KFZ-Koenig sen tietäisi, vaan vähemmän pyörinyt foorumilla nykyään... Voithan kokeilla nakata hänelle privaa, ei kai siinä kukaan kuole.
Muistattehan tämän? Eli ilmeisesti on sovitettavissa, ellei peräti käy ihan suoraan?
Hän teki IMO helkkarin hienot umpiot seiskaan, E65 bi-xenon tuikut E38 vanhojen umpioiden sisään ja faceliftasi keulan samalla. Tuosta oli kotisivuillaan hyvä kuvallinen projektistoori, vaan eipä näytä olevan enää...
KFZ-Koenig sen tietäisi, vaan vähemmän pyörinyt foorumilla nykyään... Voithan kokeilla nakata hänelle privaa, ei kai siinä kukaan kuole.
Muistattehan tämän? Eli ilmeisesti on sovitettavissa, ellei peräti käy ihan suoraan?
Hän teki IMO helkkarin hienot umpiot seiskaan, E65 bi-xenon tuikut E38 vanhojen umpioiden sisään ja faceliftasi keulan samalla. Tuosta oli kotisivuillaan hyvä kuvallinen projektistoori, vaan eipä näytä olevan enää...
uuhhh... nyt lähtee omat xenon umpiot myynttiin ja tollaset tilalle......
kysytäänpä täältä.. käykö tuohon m60 myllyn kylkeen mitkä laatikot, kun manuaalia alkaa houkuttelemaan...
tuollasen m5 e34 korisen laatikon sais kyllä halvalla.
oishan sekin ihan jees, jos jostain sais halvalla e34 m5 raadon ja siitä vaihtais tekniikan tuohon seiskaan, jos vielä kävis, niin hyvä mäihä,että löytäis ei vähäpäästöisen, niin ei muuta, ku turboa kylkeen.... tekis m7 mallin turbolla
Repsikan peili ei mene enää peruutusasentoon,ei myöskään tottele muistipaikkoja.Säätyy kuitenkin napista,eli jotain eloa on.Mistä voisi lähteä vikaa etsimään? Samoin vakionopeussäädin putoaa itsestään pois pelistä,joskus toimii satunnaisesti.Voiko näillä vioilla olla jotain yhteistä?
Ittellä oli sama vika kun peili jääty ja siten ei päässyt liikkumaan peruutus asentoon. Seurauksena oli sitte että kaikki oven toiminnat, ikkuna ja lukko, ei enää toiminu ollenkaan. Sähköistä jotain tietävänä ovi levälleen ja oviboksi irti jolle valohoitoa :-). Boksissa ei näyttänyt olevan mitään vialla joten takas paikalleen vaan => pelaamaan rupes.
Johtopäätöksenä tähän että sulakkeen irrotus olisi riittäny toimintaan saattamiseksi.
Oviboksissa lienee jonkunlainen ylivirtasuojaus joka lauetessaan tekee koko modulin ohjaukset toimimattomaksi.
Resetointi toimii ottamalla sulakkeen hetkeksi irti.
uuhhh... nyt lähtee omat xenon umpiot myynttiin ja tollaset tilalle......
Nykyään ebaysta saa valmiita facelift (myös pre facelift) angel umpioita xenoneilla ja ilman ei siis tarvii alkaa valmistaa. Umpieoiden alla olevat listat menee faceliftatessa uusiksi samoin etuvilkut ja lokasuojaan vilkun aukko täytyy pienentää tai vaihtaa lokasuojat.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Comment