Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tuoreen E38 bemaristin kysymyksiä...
Collapse
X
-
Originally posted by tomippa View PostKiitoksia valaistuksesta! Tosin itse en voi edes käyttää seiskassa 95 oktaanista bensaa, sillä kyseisellä bensiinillä on nakutusvaara. Tosin tekniikka ole mikään vakio...
95-oktaanisella, sitä kannattaa myös teho ja puhtausargumentein myös käyttää. Eli se 98-oktaaninen, ainoastaan kovemman puristuskestävyyden omaavana ei suinkaaan ole "tehokkaampaa" polttoainetta itsessään, vaan todellakin päinvastoin. Plasebovaikutus tosin on pääsääntöisesti yllättävänkin tehokas.
Comment
-
-
Ok, eli nuo vesipumppu & termari pitänee vaihdattaa seuraavan huollon yhteydessä.
Mites muuten nuo syyläriongelmat; voisiko niiden välttämiseksi tehdä mitään etukäteen? Siis muuta kuin vaihtaa koko syylärin uuteen. Voiko jotenkin tsekata näyttääkö se olevan kunnossa vai onko kenties tunnit jo kohta täynnä??
Voisiko joku kertoa suuntaa-antavia hinta arvioita alustan kuluvien osien uusimisesta moiseen peliin? Ajattelin tosiaan että jos tuonne jotain aletaan vaihtamaan niin laitetaan sitten kerralla kaikki kuntoon ettei tarttee seuraavaan pariin vuoteen miettiä alustan kuntoa.
Comment
-
-
En mä lähtis syyläriä vaihtamaan varmuuden vuoksi vaikka nykyisessä autossa juuri syyläri hajosikin ja aiheutti kansirempan. Jos sieltä joku räjähtää niin ylävesiletkun kiinnityskaula on yksi vaihtoehto tai sitten vaan vuotaa jostain, ajotietokone kyllä varoittaa nesteen vähyydestä ennen kuin tulee ongelmia, anturin on tietysti syytä olla kunnossa.Retard Member
Comment
-
-
Originally posted by AlliumPorrum View PostVoisiko joku kertoa suuntaa-antavia hinta arvioita alustan kuluvien osien uusimisesta moiseen peliin? Ajattelin tosiaan että jos tuonne jotain aletaan vaihtamaan niin laitetaan sitten kerralla kaikki kuntoon ettei tarttee seuraavaan pariin vuoteen miettiä alustan kuntoa.
Kai nyt jollakulla on kokemusta E38:n alustan laittamisesta...?
Comment
-
Comment